فناوری اطلاعات نیوز آی تی (newsit)

هر چه از یک وبلاگ در مورد فناوری اطلاعات و IT می خواهید در این وبلاگ مشاهده خواهید کرد.

فناوری اطلاعات نیوز آی تی (newsit)

هر چه از یک وبلاگ در مورد فناوری اطلاعات و IT می خواهید در این وبلاگ مشاهده خواهید کرد.

برنامه ریزی بسیار گسترده سامسونگ برای عرضه پرچمدار بعدی خود، S4




پیتر میسک تحلیلگر Jefferies می گوید سامسونگ در حال تدارک یک برنامه عرضه بسیار عظیم برای اسمارت فون پرچمدار بعدی خود است. به گونه ای که ممکن است برخی منابع شرکت های تامین کننده قطعات را هم از سمت اپل به سوی خود جذب کند.

ادامه مطلب ...

Xbox 360 وحفظ جایگاه نخست لیست فروش کنسول های بازی برای۲۵مین ماه



امروز مایکروسافت اعلام کرد که برای بیست و پنجمین ماه متوالی، کنسول بازی ایکس باکس 360 همچنان عنوان بهترین فروش را در میان ابزارهای کلاس خود حفظ کرده است. بر اساس آمار NPD Group ، ایکس باکس 360 در ماه ژانویه ۲۸۱ هزار دستگاه فروش داشته است.
ادامه مطلب ...

دستیابی محققان اسپانیایی به تکنیک جدیدی جهت بهبود90درصدی دقت GPS


امروزه میلیون ها اتومبیل، اسمارت فون و ابزار دیگر در سراسر جهان از سیستم هدایت و ناوبری GPS بهره می برند. و مردم هر روزه با اعتماد به قابلیت های GPS به شهرها و مکان های ناشناخته می روند. یا سعی می کنند در جاهای شناخته شده هم با شیوه های بهتر و سریع تری راه شان را پیدا کنند. اکنون گروهی از محققان اسپانیایی روشی را کشف کرده اند که باعث بهبود ۹۰ درصدی دقت GPS می شود.

ادامه مطلب ...

چرا داستان مایکروسافت-دل، متفاوت از روایت گوگل-موتورولا است؟


فعلا شایعات حول این محور می چرخند که مایکروسافت سعی دارد با یک سرمایه گذاری گنده (بین یک تا سه میلیارد دلار) بخشی از Dell در حال خصوصی شدن را از آن خود کند. این داستان از گزارش هایی شروع شد که به صورت همزمان توسط وال استریت ژورنال و CNBC منتشر شدند. 
ادامه مطلب ...

گوگل در حال ساخت یک شبکه بیسیم محرمانه، آیا منتظر ورود گوگل به د


چند ماهی است که شایعاتی درباره برنامه های عظیم وایرلس گوگل شنیده می شود که همکاری با Dish از این جمله است. Dish به تازگی از اشتیاق خود برای راه اندازی یک شبکه LTE هم پرده برداشته بود. اکنون هم قطعات کم کم در کنار یکدیگر جفت و جور می شوند: گوگل تصمیم دارد یک شبکه بیسیم محرمانه در محوطه مانتین ویو راه اندازی کند. 

ادامه مطلب ...

گزارش مالی فصل چهارم ۲۰۱۲ نوکیا: سود ۵۸۴ میلیون دلاری، فروش خالص


ساعاتی قبل نوکیا گزارش مالی فصل چهارم 2012 خود را منتشر کرد. این گزارش حاکی از سود 584 میلیون دلاری از فروش خالص 10.7 میلیارد دلاری این شرکت در سه ماهه آخر سال گذشته میلادی است. این در حالی است که نوکیا در سه ماهه سوم ۲۰۱۲ با ضرر 754 میلیون دلاری از فروش خالص 9.49 میلیارد دلاری روبرو شده بود. پس از شش فصل متوالی همراه با زیان، این اولین گزارش مالی حاکی از سود نوکیا است که منتشر می شود. 

ادامه مطلب ...

نقشه معمار هلندی برای ساخت خانه ۱۱۱۴ مترمربعی با چاپ سه بعدی


تنوع چاپ سه بعدی امروزه واقعا خارق العاده و باورنکردنی شده است. از ربات ها تا کیت های واکسیناسیون، از لوازم دکوری اختصاصی تا لباس ها و قاب موبایل را می توانید با چاپ سه بعدی برای خودتان تهیه ببینید. 

ولی تا به حال به فکر ساخت یک خانه کامل با این تکنولوژی افتاده اید؟ آیا چنین چیزی ممکن است؟ بله! 
ادامه مطلب ...

آیفون و آیپد بعدی را رها کنید، 2013 باید سال iOS 7 و آیکلود باشد


رنه ریچی از سایت imore از معدود افرادی است که بیش از آنکه اپل را نیازمند معرفی سخت افزارهای انقلابی بداند، معتقد است کمپانی باید به سیستم عامل، نرم افزارها و سرویس های آنلاین خود توجه کند؛ به طور مشخص iOS و iCloud و سیری مورد نقد او هستند. 

در این مطلب می خواهیم به طور فشرده به نظرات او درباره اینکه چرا سال 2013، باید سال iOS 7، آیکلود و خدمات آنلاین در کارنامه اپل باشد بپردازیم. 

ادامه مطلب ...