فناوری اطلاعات نیوز آی تی (newsit)

هر چه از یک وبلاگ در مورد فناوری اطلاعات و IT می خواهید در این وبلاگ مشاهده خواهید کرد.

فناوری اطلاعات نیوز آی تی (newsit)

هر چه از یک وبلاگ در مورد فناوری اطلاعات و IT می خواهید در این وبلاگ مشاهده خواهید کرد.

وکتور های زیبای پسر (6)


برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...................... 
ادامه مطلب ...

وکتور های زیبای پسر (5)

  


برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید..............

  ادامه مطلب ...

اتومبیل های بدون راننده چطور به زندگی ما راه پیدا می کنند؟


خودروهای بدون راننده یک تحول اساسی در زندگی انسان به شمار می آیند و پتانسیل این را دارند که میزان سوانح رانندگی را به شدت کاهش داده و صرفه جویی زیادی در وقت و هزینه ها به وجود بیاورند. شرکت های مختلفی هم مشغول کار روی این موضوع هستند اما در حال حاضر تولید انبوه چنین خودروهایی مقرون به صرفه نیست. 

ادامه مطلب ...

شنیده ها: نوکیا در تیرماه یک تبلت ویندوز 8 رونمایی می کند

یک منبع خبری می گوید که نوکیا دو عدد از خواستنی ترین محصولات آینده خود را در تیر ماه (جولای) رونمایی خواهد کرد. از نوکیا EOS که بسیار نوشته ایم ولی در کنار آن، احتمالا یک خبر ساز دیگر هم داشته باشیم. 

به گفته منبع ناشناس، عکس بالا تصویر واقعی تبلت نوکیا است که انتظار می رود با سیستم عامل ویندوز 8 معرفی شود. حتی شنیده شده که این شرکت فنلاندی به طراحی اپلیکیشن های اختصاصی برای تبلتش نیز پرداخته که نمونه ای از آنها Adidas micoach است. 

همه انگشت های اشاره رو به تیر ماه نشانه رفته اند، هم برای نوکیا EOS و هم برای تبلت ویندوز 8 این شرکت. درست مثل این می ماند که سوپرمن و بتمن را در فیلم لیگ عدالت کنار هم ببینیم.

ادامه مطلب ...

برنامه های اختصاصی ویندوز 8 به مرز 80 هزار عدد رسید


چند هفته پیش مایکروسافت اعلام کرد که تعداد برنامه های موجود در ویندوز استور برای ویندوز 8 به 70 هزار رسیده. اما به نظر می رسد سرعت رشد، بیش از آنچه تصور می شد باشد. 


در حالی که درست یک ماه قبل تعداد برنامه های رسمی ویندوز 8 برابر با 65891 بود، حالا برنامه مستقل مترو استور اسکنر تعداد آنها را 80302 نشان می دهد که حاکی از افزایش 15 هزار تایی (23 درصدی) در مدت یک ماه است. 

با چنین سرعتی تقریبا 45 روز دیگر تعداد برنامه های اختصاصی برای ویندوز 8 به 100 هزار عدد خواهد رسید، آن هم در کمتر از یک سال از عرضه این نسل از سیستم عامل محبوب مایکروسافت. 

گویا مایکروسافت در حال ساختن یک سری برنامه اختصاصی و پیش فرض هم هست که با ویندوز 8.1 چشم مان به جمال شان روشن خواهد شد. 


منبع : نارنجی

اپل و راه اندازی "مرکز طراحی گرافیک" با استخدام 20 مهندس AMD


منابع ناشناس به MacRumors خبر داده اند که اپل از ابتدای سال میلادی بیش از 20 مهندس AMD را به استخدام خود درآورده تا در مرکز طراحی GPU اورلاندو، فلوریدا، مشغول به کار شوند. اکثریت استخدام ها شامل معمار گرافیک و مهندس سخت افزار بوده. 


آن طور که پیدا است اپل نه از بین مهندسین اسبق و جدا شده AMD بلکه به طور دقیق و بر اساس نیازهای خود، از بین مهندسین شاغل در AMD این انتخاب ها را انجام داده! کوپرتینو با پی بردن به اینکه تعداد زیادی از پتنت های گرافیک سه بعدی AMD از دفتر این شرکت در اورلاندو بیرون آمده، اعضای این گروه را هدف گرفته و جذب کرده. پیشنهادهای شغلی که AMD اخیرا منتشر کرده نیز نشان از تلاش این شرکت برای پر کردن جای خالی مهندسینی که به اپل رفته اند دارد. 

ادامه مطلب ...

لایه باز اثر دوخت و بخیه


برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...................

ادامه مطلب ...

وکتور های زیبای پسر (4)


برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید ................................

ادامه مطلب ...

وکتور های زیبای پسر (3)


برای دانلود در ادامه مطلب همراه ما باشید.........................

ادامه مطلب ...

وکتور های زیبای پسر (2)


برای دانلود وکتور به ادامه مطلب مراجعه نمایید..........
ادامه مطلب ...