فناوری اطلاعات نیوز آی تی (newsit)

هر چه از یک وبلاگ در مورد فناوری اطلاعات و IT می خواهید در این وبلاگ مشاهده خواهید کرد.

فناوری اطلاعات نیوز آی تی (newsit)

هر چه از یک وبلاگ در مورد فناوری اطلاعات و IT می خواهید در این وبلاگ مشاهده خواهید کرد.

سلام دوستان  

ببخشید که تا آخر خرداد نمیتونم آپدیت کنم. 

بای

تلفن همراه را با حلقه ازدواج خود کنترل کنید.

گروهی از محققان فنلاندی حلقه ای را طراحی کرده اند که می تواند به جای حلقه ازدواج در انگشت قرار گیرد و همانند یک کنترل کننده از راه دور برای تلفن همراه عمل کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، پیدا کردن و بیرون آوردن تلفن همراه از داخل جیب یا کیف برای جواب دادن به تماس اغلب فرایندی سخت و وقت گیر است. این مشکل به زودی می تواند با ابزار جدیدی که شبیه به حلقه ازدواج است حل شود. این حلقه که Nenya نام دارد می تواند همانند "حلقه قدرت" در "ارباب حلقه ها" این قدرت را به کاربر بدهد که تلفن همراه خود را از فاصله دور کنترل کند.

این ابزار فنی که برپایه اصول ساده مغناطیسم و خاصیتهای آهنربایی عمل می کند را محققان شرکت فنلاندی نوکیا توسعه داده اند. این حلقه می تواند همانند یک وسیله زینتی داخل انگشت قرار گیرد.

با چرخاندن آهنربای Nenya به دور انگشت می توان خطوط میدان حلقه را تغییر دارد. این تغییرات به دستبندی که دور مچ بسته می شود ارسال می شوند و این دستبند از طریق بلوتوث با تلفن همراه که از کاربر فاصله دارد ارتباط برقرار می کند.
به این ترتیب کاربر می تواند عملکردهای مختلف تلفن همراه خود را به طور مستقیم و از راه دور کنترل کند.


 

درحقیقت یک چرخش 45 درجه می تواند با عملکردهای مختلفی چون پاسخگویی به تماس، قطع تماس در انتظار و ارسال قطعات موسیقی برای پخش با هدفن سازگار شود.
Nenya که در همکاری با دستبند الکترونیکی کنترل از راه دور تلفن همراه را انجام می دهد قرار است در کنفرانس آینده "فاکتورهای انسانی در سیستمهای محاسباتی" که در ونکوور برگزار خواهد شد معرفی شود.

به گفته این محققان، این دستبند می تواند به لوازم جانبی دیگری چون ساعت مجهز شود.
براساس گزارش PI GADGET، هرچند این دستگاه قادر است کنترل موبایل از طریق فاکتورهای انسانی را تسهیل بخشد اما می تواند محدودیتهای استفاده داشته باشد. این محدودیتهای احتمالی می توانند در موقعیتهایی که آهنربا با دستگاههای امنیتی مثل آشکارسازهای فلز در فرودگاهها تداخل می کند وجود داشته شود.

ارسال ایمیل تبلیغاتی و رایگان با نرم افزار SEG MR V 3.1

 

 

اگر شما می خواهید محصولات خود را معرفی نمایید، بهترین راه، استفاده از پست الکترونیکی می باشد. پست الکترونیکی بدون شک برای این منظور بسیار موثر است.  

  

دانلود در ادامه مطلب....

ادامه مطلب ...

دانلود کتاب روان شناسی فروش

  

روانشناسی فروش

  

دنیای امروز دنیای ارتباطات است به همین دلیل مبادی آداب و با نزاکت بودن در درجه اول اهمیت قرار دارد.

ادامه مطلب ...