فناوری اطلاعات نیوز آی تی (newsit)

هر چه از یک وبلاگ در مورد فناوری اطلاعات و IT می خواهید در این وبلاگ مشاهده خواهید کرد.

فناوری اطلاعات نیوز آی تی (newsit)

هر چه از یک وبلاگ در مورد فناوری اطلاعات و IT می خواهید در این وبلاگ مشاهده خواهید کرد.

مجموعه وکتور های کارتونی سری دوم


3 وکتور زیبای دیگر را در ادامه مطلب ببینید................

ادامه مطلب ...

آموزش ایجاد پست ثابت در بلاگ اسکای

سلام  امروز می خوام یه آموزش بهتون بدم که فکر کنم برای خیلی ها مفید باشه.
چون بلاگ اسکای پست ثابت نداره ما مجبوریم با دستکاری قالب این پست رو ایجاد کنیم.
نمونه این پست رو هم میتونید در بالای تمام پست های وبلاگ ما ببینید.

با ما در ادامه مطلب همراه باشید..........

ادامه مطلب ...

مجموعه وکتور های کارتونی سری اول

سلام از این به بعد می خوام تو وبلاگ براتون وکتور های کارتونی گرافیکی بگذارم که جهت کار های گرافیکی به خصوص در فتوشاپ کاربرد بسیاری داره.

در ضمن یه بخش هم به موضوعات وبلاگ به نام وکتور ها اضافه میشه که این پست ها درون اون موضوع قرار میگیره.



با ما در ادامه مطلب همراه باشید.......

ادامه مطلب ...

نگاهی به آینده: گلکسی نوت 3


حالا که HTC و سامسونگ پرچمدارهای خاص و به نوعی منحصر به فرد خود را معرفی کرده اند، می شود با خیال راحت گفت که اکثر هواداران اندروید چشم به راه خبر درباره تلفن های دلربایی مثل ایکس فون، نکسوس 5، گلکسی نوت 3 و اپتیموس G 2 هستند. ولی در این بین کیست که نداند نوت 3 -مثل پدر و پدر بزرگش، چیز دیگری است! 

ادامه مطلب ...

مرورگر کُند؛ چگونه به IE9 جان دوباره دهیم؟


اگر به خاطر داشته باشید، پیش از این درباره چگونگی افزایش سرعت مرورگر کروم و همچنین شیوه کاهش مصرف رم در این مرورگر صحبت کردیم. اما اجازه دهید امروز به یکی دیگر از مرورگرهای محبوب اینترنتی بپردازیم: Internet Explorer 9. 


بله درست است. شاید شما چندان از خانواده اینترنت اکسپلورر خوش تان نیاید، یا اینکه طرفدار پر و پا قرص آن باشید. اما خوب است که بدانید IE هنوز عنوان محبوب ترین و پرکاربردترین مرورگر اینترنتی را در اختیار دارد. پس اجازه دهید در این مطلب به بررسی شیوه هایی برای افزایش سرعت و حل مشکلات قفل و کرش کردن آن بپردازیم. 

پس در ادامه مطلب با فناوری IT همراه باشید.


ادامه مطلب ...

موسس گوگل سوار بر اتومبیل بتمن


در گوگل میان کارمندان این شرکت شایعه ای وجود دارد که سرگئی برین (از موسسان گوگل) بتمن است! حالا می توانید آقای برین را سوار بر اتومبیل صورتی بتمن ببینید. 

در تصاویر بامزه ای که امروز منتشر شده، سرگئی برین در حالی که گوگل گلس به چشم دارد سوار یک خودروی الکتریکی صورتی تسلا است که با نمادهای بتمن تزئین شده است.


برای دیدن تصاویر با ما در ادامه مطلب همراه شوید......

ادامه مطلب ...

ربات انسان نما و پیاده روی خارق العاده


در نگاه اول به نظر می رسد انسانی با ماسک در حال راه رفتن است، اما واقعیت این است که زیر این لباس یک ربات ساخت «بوستون داینامیک» قرار دارد که درست مانند یک انسان واقعی راه می رود. 


بوستون داینامیک با همکاری آژانس پروژه های تحقیقاتی پیشرفته دفاعی آمریکا ربات های خارق العاده ای تولید کرده که قبلا با برخی از نمونه های آنها مانند چیتای آهنین در نارنجی آشنا شده اید.  ادامه مطلب ...

15 میلیاردر دنیای فناوری


همراه با ثروت فراوان، مسئولیت فراوانی هم از راه می رسد. 

اکثر افراد با این جمله، درباره رفتار و طرز زندگی غول های دنیای فناوری قضاوت می کنند. در حالی که خیلی از این افراد به خرج کردن پول های خود برای خرید اتومبیل ها، خانه ها و هواپیماهای گران قیمت مشغول هستند، از آنها انتظار می رود که ثروت خود را در راه بهبود دنیایی که از آن کسب ثروت کرده اند هم خرج کنند. این خواسته، یکی از حداقل انتظارات عمومی مردم از آنها است. 

تعدادی از میلیاردرهای دنیای فناوری میلیون ها دلار خرج مقاصد خیر -نه فقط خیریه- می کنند. اما در ادامه مطلب با فناوری IT همراه شوید تا ببینیم آنها چقدر و در چه زمینه هایی خرج می کنند. 

ادامه مطلب ...

اولین ساعت مکانیکی که وضعیت هوا را پیش بینی می کند


کمتر پیش می آید که وقتی آب‌ و هوا را با تلفن هوشمندمان چک می‌کنیم به پیچیدگی فنی نحوه پیش بینی آن فکر کنیم! اما چنانچه یک ساعت مکانیکی بسیار دقیق و ظریف مثل جنی ١ ساخت breva بخواهد وضعیت هوا را به شما بگوید، آن وقت فهمیدن چگونگی پیش بینی آب و هوا فقط با یک سری مکانیزم پیچیده آنالوگ میسر می شود و فوق العاده هم جالب است. 

ادامه مطلب ...

سیستم جلوگیری از تصادفات شهری City-Brake هوندا


یکی از معمول ترین موقعیت هایی که رانندگان دچار تصادف می شوند، سرعت های پایین در ترافیک شهری است. به دلایلی حواس راننده پرت می شوند و قبل از اینکه متوجه شود، به عقب ماشین جلویی برخورد می کند. تا کنون برخی از اتومبیل سازان با معرفی سیستم های ایمنی به دنبال بهبود امنیت و جلوگیری از تصادم های این چنینی بوده اند. 

ادامه مطلب ...