فناوری اطلاعات نیوز آی تی (newsit)

هر چه از یک وبلاگ در مورد فناوری اطلاعات و IT می خواهید در این وبلاگ مشاهده خواهید کرد.

فناوری اطلاعات نیوز آی تی (newsit)

هر چه از یک وبلاگ در مورد فناوری اطلاعات و IT می خواهید در این وبلاگ مشاهده خواهید کرد.

ممنوعیت فروش گلکسی نکسوس در آمریکا

موبنا- اپل با ادعای اینکه سامسونگ به برخی از امتیازات این شرکت برای ساخت گوشی Galaxy Nexus تجاوز کرده، قصد دارد فروش این گوشی را در آمریکا ممنوع کند.
ادامه مطلب ...

وصله‌های امنیتی جدید ویندوز از راه رسید

خبرگزاری‌ها- مایکروسافت مجموعه وصله های امنیتی خود برای ماه فوریه را عرضه کرده است.
این وصله ها برای برطرف کردن برخی مشکلات امنیتی در سیستم عامل ویندوز و همین طور مرورگر Internet Explorer عرضه شده است.
ادامه مطلب ...

فقرزدایی از طریق تلفن همراه

موبنا- محققان بر این باورند که تلفن‌های همراه ممکن است در آینده باعث ریشه‌کن کردن فقر در کشورهای فقیر و عقب افتاده شود.
سال 2008 نیویورک تایمز گزارش داد که تلفن‌های همراه ممکن است به عنوان یک ابزار کلیدی باعث از بین بردن فقر در دنیا شوند.
ادامه مطلب ...

چین به دنبال ممنوعیت فروش آی پد

موبنا- یک شرکت فناوری چینی در حال بررسی است تا بتواند فروش آیپد را در چین ممنوع کند.
این شرکت چینی که نام وی اعلام نشده، قصد دارد با ممنوعیت فروش آیپد در چین، بر روی فروش این دستگاه در سراسر دنیا و کاهش نفوذ و گسترش اپل در دنیا تاثیر بگذارد.

ادامه مطلب ...

نوکیا X2-02 موزیک‌فون دوسیم‌کارته در بازار ایران

آی تی ایران - X2-02 موزیک‌فون دوسیم‌کارته نوکیا با گارانتی اصلی نوکیا به صورت رسمی وارد بازار ایران شد. 


نوکیا X2-02 یک گوشی بی‌نظیر موسیقی‌محور با قابلیت تعویض آسان دوسیم‌کارت است و به کاربران امکان می‌دهد در حالی که با دوستان و اعضای خانواده در ارتباط می‌مانند، بتوانند به راحتی هزینه‌های خود را مدیریت کنند. ادامه مطلب ...

۶ مارس آی‌پد ۳ می‌آید

مهر- یک سایت اطلاع رسانی در بخش اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات با انتشار تصاویری مدعی شد که اپل 6 مارس 2012 از نسل جدید تبلت خود با عنوان "آی- پد 3" رونمایی خواهد کرد.
همیشه از چند هفته قبل از رونمایی محصولات جدید اپل بازار شایعات و اخبار تائید نشده در خصوص زمان عرضه و ویژگیهای فنی و طراحی این تولیدات داغ می شود.

ادامه مطلب ...

اولین بازی کامپیوتری دنیا در آیفون احیا شد

مهر- بازی رایانه ای "Donkey" نسبت به بسیاری از ساخته های "بیل گیتس" کمتر شناخته شده اما به عنوان اولین بازی رایانه ای جهان از شهرت بسیار بالایی برخوردار است و اکنون به شکل برنامه جانبی آی-فن دوباره ارائه شده است.

ادامه مطلب ...

گوگل سبزترین شرکت دنیا شناخته شد

مهر- سازمان جهانی صلح سبز در تازه طبقه بندی خود با عنوان Cool IT فهرستی از سبزترین و زیستی ترین شرکتهای بزرگ دنیا در بخش فناوری اطلاعات را ارائه کرد.
سازمان جهانی صلح سبز در این طبقه بندی 21 شرکت فناوری اطلاعات را در سه مقوله سرمایه گذاری فعلی و آینده در توسعه راه حلهای سبز (40 درصد از کل)، انتشار گازهای گلخانه ای و مصرف انرژی (25 درصد) و دفاع از سیاستگذاریهای زیست محیطی (35 درصد) مورد بررسی قرار داد.

ادامه مطلب ...

دورکاری سهم یک‌پنجم کارمندان دنیا

بر اساس نتایج یک پژوهش حدود یک‌پنجم کارمندان سراسر جهان، ند از روش‌های دورکاری برای انجام وظایف روزانه خود استفاده می‌کنند و حدود 10 درصد کارمندان به صورت روزانه وظایف کاری خود را در منزل انجام می‌دهند.

ادامه مطلب ...

سیاست حفظ اسرار گوگل تغییر کرد

ایسنا- گوگل با سخت‌تر کردن امکان ناشناس ماندن کاربرانش اعلام کرد که کار ترکیب کردن تمام اطلاعاتی که در مورد کاربرانش دارد را آغاز خواهد کرد. 
اقدام جدید گوگل به معنای آن است که وقتی کاربران از طریق گوگل جست‌وجو می‌کنند، این شرکت از تمام فعالیت‌های آن‌ها در سایت‌های دیگر هم‌چون جی‌میل و یوتیوب برای تاثیر گذاشتن بر نتایج جست‌وجوی آن‌ها استفاده خواهد کرد. 
گوگل تا به حال به انجام این اقدام مبادرت نکرده است اما این اقدام گوگل که پس از اتخاذ یک سیاست حفظ اسرار افشاء شد، نشان‌دهنده رقابت شدید میان این شرکت و فیس‌بوک بر سر اطلاعات شخصی است.