فناوری اطلاعات نیوز آی تی (newsit)

هر چه از یک وبلاگ در مورد فناوری اطلاعات و IT می خواهید در این وبلاگ مشاهده خواهید کرد.

فناوری اطلاعات نیوز آی تی (newsit)

هر چه از یک وبلاگ در مورد فناوری اطلاعات و IT می خواهید در این وبلاگ مشاهده خواهید کرد.

چگونه ویندوز ۷ و ویندوز ۸ را در کنار هم داشته باشیم

dual booting windows 7 and windows 8 640x353 600x330 چگونه ویندوز 7 و ویندوز 8 را در کنار هم داشته باشیم

یکی از چالشهای نصب ویندوز هشت، خوبی های ویندوز هفت است!یعنی ویندوز هفت آنقدر خوب هست که به راحتی نمیتوانیم از آن دل بکنیم.از طرفی ویندوز هشت برای کاربرانی که همچنان صرفا از ماوس و کیبرد استفاده میکنند چیز زیادی در بر ندارد.حالا اگر بخواهید از برنامه های واسط برای شبیه سازی منوی استارت ویندوز هفت و دیگر ویژگی هایش استفاده کنید، مطمئنا اوضاع بدتر هم میشود.

ادامه مطلب ...

صفحه نمایش بهتر در نسخه بعدی مینی آیپد

2012 10 23T180315Z 01 SFO01 صفحه نمایش بهتر در نسخه بعدی مینی آیپد

احتمالا در نسخه بعدی مینی آیپد اپل شاهد استفاده از صفحه نمایش بهتری خواهیم بود به گزارش یک سایت تایوانی مینی آیپد از صفحه نمایش های رتینا که در آیپد های استاندارد به کار برده شده است در مینی آیپد ها استفاده نشده است که این بحث بسیار مهمی در رابطه با موفق بودن تبلت های اپل با سیاز کوچک خواهد بود.

ادامه مطلب ...

مبارزه جدید گوگل و تبلیغات در تلفن همراه

504135227 مبارزه جدید گوگل و تبلیغات در تلفن همراه

مبارزه جدید گوگل با یک مشکل کوچک ولی آزار دهنده بر روی تلفن های همراه است.

در وبلاگ این شرکت در روز پنج شنبه گوگل گفت که داده های این شرکت نشان می دهد که بیشتر اوقاتی که کاربران بر روی تبلیغات سایت ها کلید میکنند به طور تصادفی بوده و هنگامی این اتفاق می افتاد که کار بر در حال استفاده و حرکت در صفحه وب می باشد.

برای حل این گوگل پس از کلیک کاربر بر روی تبلیغ از او می پرسد که مایل به دیدن این صفحه می باشد یا خیر تا قبل از ورود به سایت تبلیغ کننده نظر کاربر را بداند.

این یک تغییر کوچک است ولی یکی از دلخوری های اکثر کاربران می باشد که مانع خواندن صفحات مورد نظر آن ها می شود.

این حرکت بسیار خوبی نیز برای تبلیغ کنندگان است به طوری که بیشتر کاربران با اطمینان بر روی تبلیغات کلیک خواهند کرد در نتیجه بازدید های بی مورد کم تر شده و تبلیغات آن ها هدفمند تر می گردد.

همچنین آلن هوانگ مدیر بخش تلفن همراه گوگل گفت: این اتفاق کوچکی برای بهبود وضع تبلیغات در تلفن های همراه و رضایت کاربران و تبلیغ کنندگان است و همچنین ما بدنبال راه های بهتری برا بهبود تبلیغات در تلفن های همراه هستیم.

تبلیغات در تلفن همراه عملی بسیار دشوار است ولی همین تبلیغات درآمد حیاتی برای بسیاری از شرکت ها در پی دارد. صفحه نمایش کوچک تر تلفن های همراه و تبلت ها باعث شده است که پیام های تبلیغاتی کمتر در آنها جلوه داشته باشند و کاربران نتوانند آنها را به خوبی مشاهده نمایند.

گوگل در حال تغییر در نحوه نمایش محتوا بر روی تلفن های همراه است به عنوان مثال طرح نمودار دایره المعارف دانش این شرکت طوری طراحی شده است که کاربران با جستجویی ساده و آسان به انبوهی از اطلاعات بر روی صفحه های کوچک دست یابند.

ادامه مطلب ...

مشکلات اپل در سال ۲۰۱۳

iphone5tableside91312 610x426 1 مشکلات اپل در سال 2013

 

پیش بینی ها آن گونه که انتظار میرود برای آپل خوب نیست ، از رقابت رو به افزایش و فشار بر زنجیره ی تامین محطولات گرفته تا مشکلات بر سر راه iPad Mini

ادامه مطلب ...

زمان نهایی برای ساخت تلویزیون توسط اپل

Apple TV 3 slashgear 580x41 زمان نهایی برای ساخت تلویزیون توسط اپل

برای مدتی طولانی شایع شده بود که اپل قصد ساختن تلویزیون در اندازه های مختلف را دارد. احتمالا قیمت گذاری آنها کمی بالاتر از حد متوسط خواهد بود و آن بدلیل یکپارچه سازی و استفاده بهتر از سرویس های اینترنتی خواهد بود و برای ارائه قابلیت های بیشتر توسط این تلویزیون در آینده تصمیم گیری خواهد شد.

ادامه مطلب ...

بهینه شدن گوگل نیوز برای تبلت ها

tabletos بهینه شدن گوگل نیوز برای تبلت ها

گوگل اعلام کرده است که سرویس اخبار خود را برای تبلت ها بهینه سازی کرده است.

هنگامی که شما سرویس اخبار گوگل را بر روی تبلت خود مشاهده می کنید با پیامی مبنی بر بروز شدن طراحی این سرویس می بیند در صورتی که تفاوت آشکاری با استفاده از مرورگر دکستاپ خود حس نخواهید کرد. ولی گوگل با تغییر چند ویژگی در ساختار این سرویس استفاده آسانتر و راحت تر را برای تبلت ها به ارمغان آورده است.

ادامه مطلب ...

اپلیکیشن Xmas بهترین اپ برای تعطیلات کریسمس!

کریسمس نزدیک است و فصل تعطیلات را پیش رو داریم.در این وقت از سال اکثر خانواده ها دور هم جمع میشوندو بسیار طبیعی است که عکسهایی هم بگیرند.با اپلیکیشن دوربینی Xmax برای سیستم عامل محصولات اپل ,IOS,شما میتوانید حال و هوای کریسمس را به عکسهای خوداضافه کنید!به لطف افکتهاو برچسب های کریسمسی و حاشیهای پیشنهادی خوداپلیکیشن میتوانید کریسمس را به عکسهای خوداضافه کنید!وقتی که عکسی را گرفتید افکت مخصوص Xmas خود را اضافه کنید واز ابداع خود لذت ببرید!علاوه شما میتوانید عکس خودرا بلافاصله از خود اپلیکیشن به شبکه هایی اجتماعی بفرستید و با دوستان خود به اشتراک بگزارید یا به عکسهای مخاطبین خود اضافه کنید یا پرینت بگیرید یا به اشتراک بگزارید.این اپلیکیشن بسیار زیبا هم اکنون بطور رایگان برای دانلود در AppStore اپل موجود میباشد.

بازگشت Google Maps به iOS

googlemapsios 402x340 بازگشت Google Maps به iOS 

پس از چند ماه غیبت به خاطر حذف برنامه Google Maps  سیستم عامل iOS توسط اپل، این برنامه دوباره برای کاربران اپل، این از طرف خود گوگل عرضه شد.

ادامه مطلب ...

خنک کننده های فوق باریک و تقریبا بی صدا برای نسل جدید لپ تاپ ها

dcj ge cooler 640x353 600x330 خنک کننده های فوق باریک و تقریبا بی صدا برای نسل جدید لپ تاپ ها شرکت جنرال الکتریک از خنک کننده هایی رونمایی کرده است که در نوع خود باریک ترین است و کارآیی بالایی دارد.از این خنک کننده ها در نسل جدید تبلت های فوق باریک و لپ تاپ ها استفاده خواهد شد.این خنک کننده با این که جای خیلی کمتری اشغال میکند، در مقایسه با فن های سنتی، نصف آنها انرژی مصرف میکند.این باعث میشود که عمر باتری ها در لپ تاپ ها و تبلت ها افزایش پیدا کند.به همه ی این موارد، کارکرد بی صدای این فن ها را نیز بیافزایید.

ادامه مطلب ...

اطلاعات اسمارت فون Acer لیک شد!

Acer V360 Leak اطلاعات اسمارت فون Acer لیک شد!

 اسیر هم اکنون چندیدن گوشی اسمارت فون روانه ی بازار کرده است اما هیچ کدام از آنها سر و صدای بزرگی به پا نکرده اند اما این بار اسمارت فون جدید اسیر با آندوید ۴ یعنی جلی بین یا همان لوبیا ژله ای قرار است در مارکت اسمارت فون ها نظرها را به سمت خود جلب بکند.

ادامه مطلب ...