فناوری اطلاعات نیوز آی تی (newsit)

هر چه از یک وبلاگ در مورد فناوری اطلاعات و IT می خواهید در این وبلاگ مشاهده خواهید کرد.

فناوری اطلاعات نیوز آی تی (newsit)

هر چه از یک وبلاگ در مورد فناوری اطلاعات و IT می خواهید در این وبلاگ مشاهده خواهید کرد.

برنامه ریزی بسیار گسترده سامسونگ برای عرضه پرچمدار بعدی خود، S4




پیتر میسک تحلیلگر Jefferies می گوید سامسونگ در حال تدارک یک برنامه عرضه بسیار عظیم برای اسمارت فون پرچمدار بعدی خود است. به گونه ای که ممکن است برخی منابع شرکت های تامین کننده قطعات را هم از سمت اپل به سوی خود جذب کند.


به گفته منابع خبری میسک، سامسونگ قصد دارد بیش از ۱۰۰ میلیون گلکسی اس 4 برای بازار ۲۰۱۳ تولید کند. وی احتمال می دهد که زمان معرفی گلکسی اس 4، بازه زمانی از مارس تا آوریل (اوایل اسفند تا اوایل فروردین) امسال باشد.

میسک می گوید: «نقشه عظیم سامسونگ احتمالا شامل تولید ۱۰۰ میلیون S4 برای آغاز کار است. و این موضوع باعث شده برخی تامین کنندگان قطعات به تغییر مسیر منابع خود از سمت اپل فکر کنند. تخمین زده می شود که میزان تولید اس 3 هم ۶۰ میلیون دستگاه باشد.»

انتظار می رود گلکسی اس چهارم از صفحه نمایش 4.8 اینچی super AMOLED پلاس و پردازنده هشت هسته ای بهره مند باشد.

این در حالی است که به گفته میسک اپل سفارش قطعات آیفون 5 را کاهش داده است. زیرا تامین کنندگان می گویند میزان فروش با سرعتی بیش از انتظار آنها کاهش یافته است. وی همچنین پیش بینی می کند که اپل در سال جاری آیفون 4.8 اینچی را هم راهی بازار خواهد کرد، اما کارخانه ها برای ساخت نمایشگری که اپل می خواهد حسابی به دردسر افتاده اند. و البته شاید اپل باید تا آماده شدن نسخه جدید iOS خود صبر کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد