فناوری اطلاعات نیوز آی تی (newsit)

هر چه از یک وبلاگ در مورد فناوری اطلاعات و IT می خواهید در این وبلاگ مشاهده خواهید کرد.

فناوری اطلاعات نیوز آی تی (newsit)

هر چه از یک وبلاگ در مورد فناوری اطلاعات و IT می خواهید در این وبلاگ مشاهده خواهید کرد.

Xbox 360 وحفظ جایگاه نخست لیست فروش کنسول های بازی برای۲۵مین ماه



امروز مایکروسافت اعلام کرد که برای بیست و پنجمین ماه متوالی، کنسول بازی ایکس باکس 360 همچنان عنوان بهترین فروش را در میان ابزارهای کلاس خود حفظ کرده است. بر اساس آمار NPD Group ، ایکس باکس 360 در ماه ژانویه ۲۸۱ هزار دستگاه فروش داشته است.

مجموع درآمد مایکروسافت از اکوسیستم بزرگ ایکس باکس در این ماه (اعم از کنسول ها، ابزارهای جانبی و بازی ها) بالغ بر ۳۳۸ میلیون دلار بوده است. و البته این میزان باز هم یکی از بزرگترین فروش های ایکس باکس بوده و این کنسول همچنان یک شگفتی جدید برای مایکروسافت به ارمغان آورده است.

این فروش و استقبال در حالی رقم می خورد که پایان این راه هم کم کم در دیدرس قرار گرفته است. به شکل گسترده ای انتظار می رود که مایکروسافت جانشین ایکس باکس را در سال جاری میلادی معرفی کند. برخی شایعات هم پیش بینی می کنند این محصول جدید بر پایه هسته ویندوز عرضه خواهد شد. و با با پلتفرم یکپارچه ای با ویندوز و ویندوز فون پا به عرصه وجود خواهد گذارد.

اکنون به نظر می رسد که برند ایکس باکس قدرتمند تر از همیشه به جلوه گری مشغول است. ابزاری که توسعه خود را به عنوان یک کنسول بازی شروع کرد و اکنون بیشتر به عنوان یک هاب سرگرمی های خانگی مورد استفاده قرار می گیرد.

اگر چه اکنون این کنسول بازی به دلیل تعداد کم بازی های موجود مورد سرزنش قرار می گیرد. اما اگر نسخه بعدی آن با هسته ویندوز عرضه شود، باید منتظر تعداد بی شماری بازی جدید باشیم که اکنون در اکوسیستم ویندوز جولان می دهند و به راحتی می توانند به دنیای ایکس باکس سرازیر شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد