فناوری اطلاعات نیوز آی تی (newsit)

هر چه از یک وبلاگ در مورد فناوری اطلاعات و IT می خواهید در این وبلاگ مشاهده خواهید کرد.

فناوری اطلاعات نیوز آی تی (newsit)

هر چه از یک وبلاگ در مورد فناوری اطلاعات و IT می خواهید در این وبلاگ مشاهده خواهید کرد.

مشکلات اپل در سال ۲۰۱۳

iphone5tableside91312 610x426 1 مشکلات اپل در سال 2013

 

پیش بینی ها آن گونه که انتظار میرود برای آپل خوب نیست ، از رقابت رو به افزایش و فشار بر زنجیره ی تامین محطولات گرفته تا مشکلات بر سر راه iPad Mini

احتمالا در سال ۲۰۱۳ میزان فروش ای فون و ایپد کاهش یابد. با توجه به تحلیل های Steven Milunovich ، در سه ماه ابتدای سال ۲۰۱۳ ، آپل ۴۱ میلیون دستگاه ای فون ، در سه ماه دوم سال ۳۴ میلیون ، در سه ماه سوم ۳۳ میلیون فروش خواهد کرد. همچنین برای ایپد در سه ماه اول ۲۱٫۷ میلیون دستگاه ، در سه ماه دوم ۲۴٫۵ میلیون و در سه ماه سوم ۲۰٫۷ فروش خواهد کرد.

و آیا این پیش بینی ها بر چه اساسی است ؟

زنجیره ی تامین محصولات نشان میدهد که میزان تولید ای فون در سه ماه ابتدای سال ۲۰۱۳ به ۲۵ میلیون دستگاه کاهش یافته است. ای فون ۵ به تازگی در چین عرضه شده و با توجه به منابع ؛ گفته میشود میزان فروش ای فون ۵ همانند ای فون ۴اس خوب نبوده است.

آن گونه که پیداست میزان فروش iPad Mini کم قیمت از iPad بیشتر خواهد بود.

Milunovich اظهار داشت : 

انتظار داریم بازار موبایل چین در دسامبر امسال فروش ای فون ۵ را آغاز کند که در تابستان سال ۲۰۱۳ اپل بتواند ای فون ۵اس را با TD-SCDMA و شناسایی اثرانگشت رونه مایی کند. اپل شرکتی با سلیقه ای است ، مهم نیست تلوزیون (iTv)، گوشی یا کامپیوتر خانگی بسازد همه ی محصولات این شرکت زیبا هستند.

شرکت آپل قبلا گوی رقابت را نزد خود داشت اما با ورود سری Samsung Galaxy S و اسمارت فون های آندروید دیگر تسلط بر بازار گوشی و تبلت را از دست داد. همچنین بازار فروش iPad بعد از تبلت های آندرویدی کم قیمت با مشکل مواجه شد.

شرکت اپل با عرضه ی همزمان چندین محصول  جدید یعنی ؛ iPhone 5 ، iPad Mini و نسل چهارم iPad موقعیت خود را به خطر انداخت هرچند که فصل خرید امسال کمک زیادی به فروش این محصولات کرد.

منبع : خبر آی تی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد