فناوری اطلاعات نیوز آی تی (newsit)

هر چه از یک وبلاگ در مورد فناوری اطلاعات و IT می خواهید در این وبلاگ مشاهده خواهید کرد.

فناوری اطلاعات نیوز آی تی (newsit)

هر چه از یک وبلاگ در مورد فناوری اطلاعات و IT می خواهید در این وبلاگ مشاهده خواهید کرد.

ایکس باکس ۷۲۰ در انتهای سال ۲۰۱۳ عرضه خواهد شد

براساس گزارشهایی که از افراد شاغل در مایکروسافت منتشر شده است، ایکس باکس ۷۲۰ در انتهای سال ۲۰۱۳ عرضه خواهد شد.احتمالا قصد مایکروسافت قصد دارد این کنسول را به طور همزمان با روزهای شکر گذاری و کریسمس عرضه کند تا فروش مطمئن تری داشته باشد.

اگر گزارش خبرگذاری بلومبرگ درست باشد، این کنسول دقیقا در روزهای شکرگذاری سال ۲۰۱۳ عرضه خواهد شد.مایکروسافت هنوز به طور رسمی در این مورد اظهار نظری نکرده است.

براساس این گزارش،این کنسول به پردازنده ای قدرتمند مجههز خواهد بود.پردازنده ای چهار هسته ای که هر کدام از این هسته، چهار هسته منطقی درون خود دارند.حافظه اصلی آن نیز ۸ گیگابایت است و نسل دوم کینکت همراه با آن عرضه خواهد شد.همچنین بازی های این کنسول، بر روی دیسکهای بلوری عرضه میشوند.

البته هنوز نام دقیق و قیمت این کنسول مشخص نیست.سایت معروف Xbox World اعتقاد دارد که احتمالا اسم این کنسول Xbox 720  نخواهد بود.البته آنها همچنان معتقدند که بخشی از نام این کنسول، Xbox  خواهد ماند.

آخرین نسل کنسول های Xbox کنسول Xbox 360 است.این کنسول تقریبا همزمان با کنسولهای نینتندو و سونی عرضه شد و به رقم پیش بینی های خوبی که برایش عنوان میشد، در ابتدا چندان موفق نبود و در مقابل کنسول نینتندو شروع بی فروغی داشت.اما در ادامه اندک اندک توانست جایگاه خود را استحکام ببخشد و موفقیتی جدی برای مایکروسافت به ارمغان آورد.اکنون این کنسول در بازار پس از نینتندو دوم است و از کنسول سونی جلوتر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد