فناوری اطلاعات نیوز آی تی (newsit)

هر چه از یک وبلاگ در مورد فناوری اطلاعات و IT می خواهید در این وبلاگ مشاهده خواهید کرد.

فناوری اطلاعات نیوز آی تی (newsit)

هر چه از یک وبلاگ در مورد فناوری اطلاعات و IT می خواهید در این وبلاگ مشاهده خواهید کرد.

اختلال در سرعت اینترنت و ایمیل به زودی حل می‌شود

ایسنا- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به ویژگی‌های کاربردی شبکه ملی اطلاعات تاکید کرد: اختلالات ای‌میل و سرعت اینترنت قطعا با وجود شبکه ملی اطلاعات به صورت اساسی و بنیادی مرتفع خواهد شد. 
رضا تقی‌پور درباره اینکه آیا اختلالات ای‌میل و سرعت اینترنت با راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات حل می‌شود؟ اظهار کرد: با توجه به اینکه در این پروژه انتخاب پروتکل‌های ارتباطی در اختیار مدیریت شبکه است، قطعا با بومی‌سازی این پروتکل‌ها، این مشکلات به صورت اساسی و بنیادی مرتفع خواهد شد.
وزیر ارتباطات تصریح کرد: فاز دوم شبکه ملی اطلاعات تا پایان سال 92 راه‌اندازی می‌شود که در این فاز بیش‌تر بحث بومی‌سازی نرم‌افزارها و ورود در مدیریت شبکه را با توجه به پروژه‌هایی که امروز نیز در دست اجراست، تجربه خواهیم کرد.
تقی‌پور گفت: فاز نهایی شبکه ملی اطلاعات که تا پایان برنامه پنجم توسعه در کشور عملیاتی می‌شود، توسعه ظرفیت‌ها و استفاده از نرم‌افزارهای کاملا بومی در حوزه مدیریت شبکه ملی را به همراه خواهد داشت.
وی در پایان ابراز کرد: این برنامه توسعه‌یی شامل موتورهای جست‌وجو، پست‌های الکترونیکی داخلی، سیستم عامل و سایر نرم‌افزارهای پایه می‌شود که امروز اکثر این طرح‌ها در سطوح مختلف در دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی تعریف شده و در حال اجراست.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد