فناوری اطلاعات نیوز آی تی (newsit)

هر چه از یک وبلاگ در مورد فناوری اطلاعات و IT می خواهید در این وبلاگ مشاهده خواهید کرد.

فناوری اطلاعات نیوز آی تی (newsit)

هر چه از یک وبلاگ در مورد فناوری اطلاعات و IT می خواهید در این وبلاگ مشاهده خواهید کرد.

ورود اولین تبلت چهار هسته‌ای به بازار

رقابت میان شرکت های سازنده تبلت برای کسب سهم بیشتر از بازار باعث افزایش توان پردازش گرافیکی و قابلیت های سخت افزاری این محصولات شده است.
در این میان اولین تبلت جهان که مجهز به پردازنده چهار هسته ای است هم آماده عرضه به بازار شده است. البته نسخه اولیه این محصول در نمایشگاه سی ای اس 2012 به نمایش درخواهد آمد. 
این تبلت 10.1 اینچی که از دقت استثنایی 1920 در 1200 و 224 PPI density برخوردار است بسیار قدرتمندتر از تبلت های آی پد اپل است که فعلا نبض بازار رایانه های لوحی را در اختیار دارند. 
این محصول به پردازنده های چهار هسته ای Tegra 3شرکت Nvidia که 1.3 گیگاهرتزی است تجهیز شده و میزان RAM در نظر گرفته شده برای آن یک گیگابایت است. 
قرار است این تبلت مجهز به سیستم عامل آندروید 4 باشد. جزییات بیشتر در مورد این محصول از جمله قیمت دقیق و زمان عرضه آن در بازارهای جهانی ظرف هفته های آینده اعلام می شود. 
رابط کاربری تمام لمسی با دسترسی سریع به برنامه های مورد علاقه، پخش ویدیو با دقت بسیار بالا و صدای استریو، امکان مطالعه کتب الکترونیک با همه جزییات و با حروف واضحف پشتیبانی از پرت USB3 و HDMI از جمله دیگر امکانات این محصول است که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده است.

نظرات 1 + ارسال نظر
anahitafarshid دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:20 ق.ظ

سلام، ما اجازه نمی دهیم "دلواپسان" آینده ما را تباه کنند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد