فناوری اطلاعات نیوز آی تی (newsit)

هر چه از یک وبلاگ در مورد فناوری اطلاعات و IT می خواهید در این وبلاگ مشاهده خواهید کرد.

فناوری اطلاعات نیوز آی تی (newsit)

هر چه از یک وبلاگ در مورد فناوری اطلاعات و IT می خواهید در این وبلاگ مشاهده خواهید کرد.

افزونه فایرفاکس: صفحه دلخواهتان را بعدا بخوانید!

حتما برای هر کسی پیش میاد که با صفحه هات اینترنتی حاوی خبری مهم، آموزشی جالب و یا اطلاعات بدرد بخوری روبرو بشه ولی فرصتی برای مطالعه کامل آن نداشته باشه. اینجاست که به ذهنمان چندین راه خطور می کنه تا هم از صفحه بعدا استفاده کنیم و هم وقتمان از دست نرود و هم اینکه خوشحال باشیم چون با مطلب و موضوع جالبی در زمان کم روبرو شدیم.


معمولا آدرس اون صفحه را یه جایی ذخیره می کنیم بعد در فرصت مناسب به آن مراجعه می کنیم، یا نه اصلا صفحه را کامل ذخیره می کنیم تا آفلاین بریم سراغ موضوع دلخواهمان، یا به بوکمارک های مرورگرمون اضافش می کنیم و ...


اما اگر شما از فایرفاکس استفاده می کنید من پیشنهاد بهتری دارم، با افزونه Read It Later در یک ثانیه یعنی یک کلیک هر صفحه اینترنتی دلخواهتان را دخیره کنید و مانند تصویر در هر فرصتی که بخواهید به آن رجوع کنید.

پس این افزونه صفحه اینترنتی دلخواه را تنها با یک کلیک ذخیره می کنه بعد در فرصت مناسب میشه به لیستی از صفحات ذخیره شده خود دسترسی داشت و حتی از طریق تنظیمات آن میشه دسترسی آفلاین رو هم برقرار کرد.

از دیگر ویژگی های آن همان طوری که در این تصویر می بینید داشتن حساب کاربری است. پس برای استفاده اولین بار از Read It Later می بایست حسابی را به سادگی ایجاد کرد. در نهایت هم هر گاهی که بخواهید میشه به حساب خود دسترسی داشته باشید و لیست های خود را به فایرفاکس بیاورید، مثلا اگر سیستم عامل کامپیوتر خود را عوض کردید و فایرفاکس را پاک و دوباره نصب کردید و یا بر روی کامپیوتر دیگری در اداره و یا محل زندگی قصد استفاده از فایرفاکس را داشتید.

تنها کافیه تا به صفحه این افزونه برید، نصبش کنید و از مزیت های آن استفاده کنید.

دیگه از فایرفاکس میشه چه انتظاری داشت؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد