فناوری اطلاعات نیوز آی تی (newsit)

هر چه از یک وبلاگ در مورد فناوری اطلاعات و IT می خواهید در این وبلاگ مشاهده خواهید کرد.

فناوری اطلاعات نیوز آی تی (newsit)

هر چه از یک وبلاگ در مورد فناوری اطلاعات و IT می خواهید در این وبلاگ مشاهده خواهید کرد.

ویندوز آبی:اولین ویندوز رایگان در تاریخ مایکروسافت

Microsoft to Release Windows Blue the First Free Windows Ever Rumors 2 600x329 ویندوز آبی:اولین ویندوز رایگان در تاریخ مایکروسافت

اگرچه ماه گذشته مایکروسافت ویندوز هشت را عرضه کرد، با اینحال مایکروسافت در حال انجام مراحل نهایی یک ویندوز جدید به نام ویندوز آبی میباشد که احتمالا تغییراتی انقلابی و بزرگ همراه خود خواهد داشت.

برپایه منابعِ نزدیک به مایکروسافت،سایت Verge گزارش داده است که ویندوز آبی، در اواسط سال ۲۰۱۳ عرضه خواهد شد و به همراه آن تغییرات بصری ویژه وجود خواهد داشت و ادامه تغییراتی است که ویندوز هشت با خودش به ارمغان آورده بود.

براساس گزارشها، مایکروسافت میخواهد ویندوزی ارزان و یا حتی ویندوزی رایگان ارائه کند تا همه کاربران به ویندوز جدید مهاجرت کنند.ابزار برنامه سازی SDK ِ جدید نیز عرضه خواهد شد که تمرکز بیشتری به ویندوز جدید خواهد داشت تا برنامه نویسان را به تولید برنامه های مبتنی بر ویندوز آبی تشویق کند.

البته اگر گزارشها درست باشند، آنگاه این ویندوز به صورت منفرد عرضه نخواهد شد، بلکه صرفا کاربرانی که قبلا ویندوز هشت را خریداری کرده بودند میتوانند ویندوز خود را به ویندوز آبی، به صورت رایگان به روز رسانی کنند.

در نهایت اینکه این ویندوز اولین ویندوز مایکروسافت خواهد بود که حدود یک سال پس از نسخه ی قبلی اش عرضه میشود.البته قبلا اپل و گوگل به همین روش و در دوره های کم مدت عرضه میکردند.

نظرات 1 + ارسال نظر
چهارسوی تبلیغات دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:45 ب.ظ http://www.4ads.ir

باسلام،برای اینکه بازدید وبلاگ یا وبسایتتون بیشتر بشه وکاربران بیشتری بتوانند با شما آشنا بشن به سایت چهارسوی تبلیغات سربزنید و وبلاگ یا وبسایت خودتونو به صورت رایگان در قسمت پایگاه های اینترنتی به ثبت برسونید.
ضمنا شما میتوانید مشاغل خود را نیز در این سایت به صورت رایگان به ثبت برسونید.www.4ads.ir،info@4ads.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد