مبارزه جدید گوگل با یک مشکل کوچک ولی آزار دهنده بر روی تلفن های همراه است.
در وبلاگ این شرکت در روز پنج شنبه گوگل گفت که داده های این شرکت نشان می دهد که بیشتر اوقاتی که کاربران بر روی تبلیغات سایت ها کلید میکنند به طور تصادفی بوده و هنگامی این اتفاق می افتاد که کار بر در حال استفاده و حرکت در صفحه وب می باشد.
برای حل این گوگل پس از کلیک کاربر بر روی تبلیغ از او می پرسد که مایل به دیدن این صفحه می باشد یا خیر تا قبل از ورود به سایت تبلیغ کننده نظر کاربر را بداند.
این یک تغییر کوچک است ولی یکی از دلخوری های اکثر کاربران می باشد که مانع خواندن صفحات مورد نظر آن ها می شود.
این حرکت بسیار خوبی نیز برای تبلیغ کنندگان است به طوری که بیشتر کاربران با اطمینان بر روی تبلیغات کلیک خواهند کرد در نتیجه بازدید های بی مورد کم تر شده و تبلیغات آن ها هدفمند تر می گردد.
همچنین آلن هوانگ مدیر بخش تلفن همراه گوگل گفت: این اتفاق کوچکی برای بهبود وضع تبلیغات در تلفن های همراه و رضایت کاربران و تبلیغ کنندگان است و همچنین ما بدنبال راه های بهتری برا بهبود تبلیغات در تلفن های همراه هستیم.
تبلیغات در تلفن همراه عملی بسیار دشوار است ولی همین تبلیغات درآمد حیاتی برای بسیاری از شرکت ها در پی دارد. صفحه نمایش کوچک تر تلفن های همراه و تبلت ها باعث شده است که پیام های تبلیغاتی کمتر در آنها جلوه داشته باشند و کاربران نتوانند آنها را به خوبی مشاهده نمایند.
گوگل در حال تغییر در نحوه نمایش محتوا بر روی تلفن های همراه است به عنوان مثال طرح نمودار دایره المعارف دانش این شرکت طوری طراحی شده است که کاربران با جستجویی ساده و آسان به انبوهی از اطلاعات بر روی صفحه های کوچک دست یابند.
این یک تغییر کوچک است ولی یکی از دلخوری های اکثر کاربران می باشد که مانع خواندن صفحات مورد نظر آن ها می شود.
این حرکت بسیار خوبی نیز برای تبلیغ کنندگان است به طوری که بیشتر کاربران با اطمینان بر روی تبلیغات کلیک خواهند کرد در نتیجه بازدید های بی مورد کم تر شده و تبلیغات آن ها هدفمند تر می گردد.
همچنین آلن هوانگ مدیر بخش تلفن همراه گوگل گفت: این اتفاق کوچکی برای بهبود وضع تبلیغات در تلفن های همراه و رضایت کاربران و تبلیغ کنندگان است و همچنین ما بدنبال راه های بهتری برا بهبود تبلیغات در تلفن های همراه هستیم.
تبلیغات در تلفن همراه عملی بسیار دشوار است ولی همین تبلیغات درآمد حیاتی برای بسیاری از شرکت ها در پی دارد. صفحه نمایش کوچک تر تلفن های همراه و تبلت ها باعث شده است که پیام های تبلیغاتی کمتر در آنها جلوه داشته باشند و کاربران نتوانند آنها را به خوبی مشاهده نمایند.
گوگل در حال تغییر در نحوه نمایش محتوا بر روی تلفن های همراه است به عنوان مثال طرح نمودار دایره المعارف دانش این شرکت طوری طراحی شده است که کاربران با جستجویی ساده و آسان به انبوهی از اطلاعات بر روی صفحه های کوچک دست یابند.
منبع : خبر آی تی