فناوری اطلاعات نیوز آی تی (newsit)

هر چه از یک وبلاگ در مورد فناوری اطلاعات و IT می خواهید در این وبلاگ مشاهده خواهید کرد.

فناوری اطلاعات نیوز آی تی (newsit)

هر چه از یک وبلاگ در مورد فناوری اطلاعات و IT می خواهید در این وبلاگ مشاهده خواهید کرد.

فونت انگلیسی زیبای Digital-Woodcuts-Black-ITC-TT


برای این ساعت از وبلاگ نیوز آی تی براتون یه فونت زیبای انگلیسی گذاشتم. فقط نظر یادتون نره...


برای دانلود این فونت زیبا در ادامه مطلب با ما همراه باشید...............


پسوورد فایل : www.newsit.blogsky.com


نظرات 1 + ارسال نظر
مینو سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:14 ب.ظ http://minooa.megalink.ir

امروز خیلی ناراحت بودم و دلم خیلی گرفته بود ولی وقتی از وبلاگ دیدن کردم حالو هوام عوض شد. مرسی از این که این مطالب زیبا رو واسمون گذاشتی. اگه افتخار میدی وبلاگت روی توی لیست دوستانم لینک کن . من دوستای زیادی توی سایتم دارم اونا هم حتما از وبلاگت خوششون میاد. موفق و پیروز باشی....

ممنون از لطفی که داری ولی من با سایت های تبادل لینک اتومات ، تبادل لینک نمیکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد