فناوری اطلاعات نیوز آی تی (newsit)

هر چه از یک وبلاگ در مورد فناوری اطلاعات و IT می خواهید در این وبلاگ مشاهده خواهید کرد.

فناوری اطلاعات نیوز آی تی (newsit)

هر چه از یک وبلاگ در مورد فناوری اطلاعات و IT می خواهید در این وبلاگ مشاهده خواهید کرد.

شنیده های فیسبوکی: HTC First اولین منزلگاه موبایلی فیسبوک


تازه ترین شایعات پیش از کنفرانس خبری ۱۵ فروردین فیسبوک و اچ تی سی ، حاکی از آن هستند که قرار است اولین فیسبوک فون مشترک این دو شرکت با نام HTC First وارد بازار شود. یک اسمارت فون اندرویدی که صفحه خانگی آن کاملا در اختیار فیسبوک قرار گرفته و قرار است در هفته جاری رونمایی گردد. 

همان گونه که پیش از این گفتیم، به نظر می رسد سرانجام شایعات طولانی مدت تلفن فیسبوکی به اینجا انجامیده که این شبکه اجتماعی تصمیم دارد نرم افزاری با نام Facebook Home عرضه نماید که نوعی ابداع دوباره اندروید (کاری شبیه آمازون) محسوب می گردد و امکانات فیس بوک را به مرکز اسمارت فون شما می آورد. امکاناتی همچون ارسال پیام، مشاهده لیست دوستان و مشاهده پست های تایم لاین به بخش اصلی صفحه اول موبایل تان تبدیل می شوند و چیزی فراتر از یک اپلیکیشن ساده فیس بوک را رقم می زنند. 

تا کنون می دانیم که اولین تلفن هوشمندی که قرار است به Facebook Home مجهز شود، یکی از محصولات اچ تی سی است که احتمالا با نام HTC First به بازار خواهد آمد. عکسی که در بالا می بینید، طبق آخرین حدسیات و شایعات، گفته می شود متعلق به این محصول است. 

به هر حال، تا عصر پنج شنبه زمان زیادی باقی نمانده است، تا داستان را از زبان این دو دوست صمیمی بشنویم و حقایق را در یابیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد