فناوری اطلاعات نیوز آی تی (newsit)

هر چه از یک وبلاگ در مورد فناوری اطلاعات و IT می خواهید در این وبلاگ مشاهده خواهید کرد.

فناوری اطلاعات نیوز آی تی (newsit)

هر چه از یک وبلاگ در مورد فناوری اطلاعات و IT می خواهید در این وبلاگ مشاهده خواهید کرد.

احتمال عرضه آیفون جدید در تابستان امسال


وال استریت ژورنال گزارش می دهد که اپل تولید جانشین بعدی آیفون 5 را در ماه های آینده آغاز خواهد کرد. بر اساس گفته های برخی منابع ناشناس، تولید آیفون جدید در سه ماهه دوم ۲۰۱۳ آغاز خواهد شد و احتمالا در تابستان به بازار عرضه می گردد. 

همچنین به نظر می رسد که اپل در عرضه این محصول شیوه به روز رسانی مرسوم خود را دنبال خواهد کرد: یک موبایل که "اندازه و ظاهر مشابه با نمونه فعلی خواهد داشت". این منابع همچنین اشاره کرده اند که آیفون ارزان قیمت تر هم در برنامه قرار داشته و در راه است. 

آنها می گویند: آن گونه که ما شنیده ایم، گمان می رود که یک محصول با نمایشگر ۴ اینچ و جنس بدنه ای متفاوت از آیفون های موجود قرار است تولید شود که به احتمال زیاد در رنگ های متنوع هم عرضه خواهد شد. این آیفون ارزان قیمت هم احتمالا در نیمه دوم سال ۲۰۱۳ به بازار خواهد آمد. 

گمانه زنی ها درباره آیفون بعدی (با نام احتمالی iPhone 5S) همانند روال پیشین ادامه دارد. و گزارش های منابع مختلف درباره تولید آیفون ارزان قیمت چنان معتبر و دقیق به نظر می رسند که اپل به سختی می تواند از آنها جاخالی دهد. و در آخر اینکه وال استریت ژورنال معمولا یک منبع مورد اعتماد درباره اخبار اپلی بوده است و همین به شایعات منتشر شده اعتبار و ارزش ویژه ای می بخشد. 

البته تنها باید چند ماهی برای راستی آزمایی تمام این داستان ها صبر و تحمل داشت. شما چگونه می اندیشید؟


منبع : نارنجی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد