فناوری اطلاعات نیوز آی تی (newsit)

هر چه از یک وبلاگ در مورد فناوری اطلاعات و IT می خواهید در این وبلاگ مشاهده خواهید کرد.

فناوری اطلاعات نیوز آی تی (newsit)

هر چه از یک وبلاگ در مورد فناوری اطلاعات و IT می خواهید در این وبلاگ مشاهده خواهید کرد.

گوگل و راه اندازی سرویس تحویل خریدهای اینترنتی



این روزها گوگل را در هر کاری که مرتبط با دنیای فناوری باشد پیدا می کنید. از ارایه اینترنت یک گیگابیتی گرفته تا اتومبیل های بدون راننده هوشمند، اما این بار گوگل به صورت آزمایشی وارد دنیای جدیدی شده که با کارهای قبلی اش متفاوت است و آن سرویس تحویل خریدهای اینترنتی است.

گوگل قصد دارد با این کار بازار خرده فروشی را تغییر دهد و با سرویس جدیدش که Google Shopping Express نام دارد کار تحویل خریدهای اینترنتی را به عهده می گیرد. این بار گوگل را در لباس پستچی می بینید که تلاش می کند خریدهای آنلاین را یک روزه به دست مشتریان برساند

هدف از سرویس جدید گوگل این است که تجربه بهتری از خرید آنلاین به وجود بیاورد. آنها می خواهند خریدهای اینترنتی را در همان روز به دست مشتریان برسانند و هزینه های تحویل را کاهش دهند.


گوگل می گوید تا اینجا با چندین فروشگاه بزرگ خرده فروشی به توافق رسیده تا این سرویس را به صورت آزمایشی برای آنها راه اندازی کند.

البته همانطور که گفته شد، این سرویس فعلا در مرحله راه اندازی آزمایشی است و خدمات آن فقط به ساکنان منطقه محدودی از سانفرانسیسکو ارایه می شود. اما اگر Google Shopping Express تجربه موفقی از کار در بیاید، شاید چند سال دیگر آن را به صورت فراگیر هم ببینیم.


منبع : نارنجی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد