فناوری اطلاعات نیوز آی تی (newsit)

هر چه از یک وبلاگ در مورد فناوری اطلاعات و IT می خواهید در این وبلاگ مشاهده خواهید کرد.

فناوری اطلاعات نیوز آی تی (newsit)

هر چه از یک وبلاگ در مورد فناوری اطلاعات و IT می خواهید در این وبلاگ مشاهده خواهید کرد.

اطلاعات اسمارت فون Acer لیک شد!

Acer V360 Leak اطلاعات اسمارت فون Acer لیک شد!

 اسیر هم اکنون چندیدن گوشی اسمارت فون روانه ی بازار کرده است اما هیچ کدام از آنها سر و صدای بزرگی به پا نکرده اند اما این بار اسمارت فون جدید اسیر با آندوید ۴ یعنی جلی بین یا همان لوبیا ژله ای قرار است در مارکت اسمارت فون ها نظرها را به سمت خود جلب بکند.

اسم این اسمارت فون V360 خواهد بود با توجه به اطلاعاتی که درز کرده است گویا قرار است ماه آینده روانه ی بازار شود. تنها چیزی که از آن مطلع هستم این است که این اسمارت فون داری صفحه نمایش ۴٫۵ اینچی qHD و رزلوشن ۹۶۰ در ۵۴۰ است. و از طرف دیگر پردازنده ی آن دوآل کور یک گیگاهرتزی خواهد بود. همچنین دوربین گوشی جدید ایسر ۵ مگا پیکس قدرت دارد و البته یک دوربین جلویی با کیفیت عکس برداری VGA تعبیه شد است. گفته شده است در هنگام عرضه سیستم عامل آن آندرید ۴٫۱ خواهد بود.

هیچ اشاره ی به مقدار RAM و یا مقدار میکرو اس دی قابل پشتیبانی نشده است. گمان زده میشود وزن این اسمارت فون زیر ۱۵۵ گرم باشد و دارای اندازه های  ۱۳۲mm x 68.5mm x 9.9m خواهد بود. که آن را یک اسمارت فون بزرگ قابل حمل میکند البته چیزی نیست که وجود نداشته باشد.

انتظار میرود V360 در دو رنگ مشکی و سفید عرضه شود و همچنین احتمالا قیمتی پیرامون ۳۰۰دلار داشته باشد که به صرفه است. آن گونه که پیداست یک اسمارت فون انقلابی نیست پس بدون شک قیمتی فضایی هم نخواهد داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد