فناوری اطلاعات نیوز آی تی (newsit)

هر چه از یک وبلاگ در مورد فناوری اطلاعات و IT می خواهید در این وبلاگ مشاهده خواهید کرد.

فناوری اطلاعات نیوز آی تی (newsit)

هر چه از یک وبلاگ در مورد فناوری اطلاعات و IT می خواهید در این وبلاگ مشاهده خواهید کرد.

سامسونگ از ال جی شکایت کرد!

samsung lg سامسونگ از ال جی شکایت کرد!

 

این گونه که پیداست سامسونگ این بار از شرکت ال جی برای استفاده بدون اجازه از تکلونوژی  اختصاصی آنها جهت تولید LCD شکایت کرده است!

با توجه به گذارشات The Korea Times Wednesday این بار سامسونگ پرونده ی شکایت خود را با  Seoul Central District Court مبنی بر تخلف ال جی و استفاده از تکلونوژی اختصاصی PLS سامسونگ بدون پرداخت حق استفاده از آن ، تنظیم کرده است. سخنگوی دادگاه هفته ی قبل صحت این شکایت را تایید کرده است.

سامسونگ در شکایت خود نوشته است : “شرکت ال جی از تکلونوژی اختراع شده ی  PLS سامسونگ ، برای تولید تلوزیون با نمایش گر بزرگ و کوچک بدون اجازه استفاده کرده است و نام این تکلونوژی را AH-IPS نهاده است.”

سامسونگ اظهار داشته که این تکلونوژی PLS را در سال ۱۹۹۷ اختراع و با نام خود ثبت کرده است اما ال جی آن را “کپی برداری” کرده است.

سامسونگ اضافه کرد : “ما خواستار جلوگیر از فروش محطولات شرکت ال جی که از اختراع ما استفاده کرده اند هستیم”.

سامسونگ اضافه کرد : “ما خواستار دو میلیون دلار بابت خسراتی که ال جی به سامسونگ وارد کرده هستیم همچنین این شرکت میبایست سود دائمی که از دو اسمارت فون Optimus G و Optimus Vu 2 خود را با ما قسمت بکند. “

یکی از مسئولین اجرای سامسونگ گفت : “درگیر اصلی ما برای افتخار شرکت ماست و مسئله پول نیست من فکر میکنم هر دو ما به دنبال تسلط بر بازار فروش تلوزیون ها هستیم”

Sohn Young-june مسئول بخش تولید تلوزیون ال جی به  Korea Times گفت : “خبر داریم که سامسونگ از ما شکایت کرده است با دیدن شکایت نامه به زودی برای دادگاهی آماده میشویم”

منبع : خبر آی تی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد