فناوری اطلاعات نیوز آی تی (newsit)

هر چه از یک وبلاگ در مورد فناوری اطلاعات و IT می خواهید در این وبلاگ مشاهده خواهید کرد.

فناوری اطلاعات نیوز آی تی (newsit)

هر چه از یک وبلاگ در مورد فناوری اطلاعات و IT می خواهید در این وبلاگ مشاهده خواهید کرد.

نسل آینده مینی آیپد آیا صفحه رتینا خواهد داشت؟

Ipad mini retina نسل آینده مینی آیپد آیا صفحه رتینا خواهد داشت؟چه ویژگی هایی میتواند در آیپد مینی 2 باشد؟

ای روزها شایعه شده که اپل صفحه نمایش فعلی مینی آیپد را میخواهد به رتینا ارتقاء دهد.با این تغیرات گفته شده باید منتظر نسل جدیدی از تبلت های کوچک باشیم.

news pic 1355473545100 نسل آینده مینی آیپد آیا صفحه رتینا خواهد داشت؟چه ویژگی هایی میتواند در آیپد مینی 2 باشد؟

مقاسیه تراکم پیکسل آیپدهای مختلف اپل به ترتیب بالا به پایین:
Ipad 1,Ipad Retina,Ipad mini

این شایعات تازه,از یک نشریه تایوانی به نام DigiTimes منتشر شده است.این نشریه همچنین به عنوان منبع از کارخانه ساخت نورهای پس زمینه اپل اعلام کرده که شرکت اپل در نسل آینده مینی آیپدها رزولیشن بهتری را به رخ خواهند کشید! اما هنوز مشخص نیست که  تبلیت ۷٫۹ اینچی بتواند تصویر رتینایی همانند بقیه تبلت های اپل ارائه بدهد.اما کارشناسان و ناظران بازار تبلت میگویند:”صفحه نمایش HiDPl به نظر قدم بعدی اپل برای مینی آیپد های خود است.

اگر این شایعات درست باشد نسل بعدی مینی آیپدها دارای رزولیشن ۲٫۰۴۸ در۱٫۵۳۶ پیکسل خواهند بود که محصولیبا تراکم پیکسل بالاتری نسبت به آیپدهای فول سایز اپل ۲۶۴ ppi با توجه به اختلاف سایزها خواهند بود.

این منابع همچنین دکر کردند اپل سیستم نور پس زمینه آیپد های ۹٫۷ اینچی خود را اصلاح خواهد کرد و به جای استفاده از میله های نور ۲تایی از یک میله استفاده خواهد کرد به منظور کاهش دادن وزن و نازک تر کرن آن.

اگرچه  DigiTimies یک پیشینه لکه داری زمانی که صحبت سره گزارش درباره محصولات اپل است دارد, اما این نشریه هایی که تمرکزشان روی صفحه های نمایش است اخبارشان قابل اعتماد تر هستند.در ماه اکتبر این نشریه خبر درستی را درباره صفحه نمایش مینی آیپد داد.

منبع : خبر آی تی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد