فناوری اطلاعات نیوز آی تی (newsit)

هر چه از یک وبلاگ در مورد فناوری اطلاعات و IT می خواهید در این وبلاگ مشاهده خواهید کرد.

فناوری اطلاعات نیوز آی تی (newsit)

هر چه از یک وبلاگ در مورد فناوری اطلاعات و IT می خواهید در این وبلاگ مشاهده خواهید کرد.

بهترین محصولات الکترونیکی سال ۲۰۱۲

در نظر بگیرید هفت نفر از ویراستارهای اصلی سایت CNET در یک اتاق کنار هم جمع بشوند و راجب بهترین گجت های سال ۲۰۱۲ به بحث و تبادل نظر بپردازند . بدون در نظر گرفتن محبوبیت و تاثیرات صنعتی ، ۵ دستگاه زیر با توجه به ظاهر زیبا و بهترین ویژگی ها کاربردی انتخاب شده اند. لیست این پنج محصول برگذیده ی سایت CNET به شرح زیر است.

35326392 9 610x435 610x435 بهترین محصولات الکترونیکی سال 2012

 

 ۱٫ سامسونگ گالکسی اس ۳ ، قهرمان آندروید  

گوشی گالکسی اس ۳ توانست سلطه ی چندین ساله ی ای فون را بگیرید و همجنین چندین ماه بر آندروید مارکت گوگل برای اپ های یک گوشی رهبری کرد و توانست بر ای فون غلبه بکند. به دین گونه سامسونگ گالکسی اس ۳ افتخار بهترین محصول سال را مال خود کرد. گالکسی اس ۳ گوشی است که در سرتاسر دنیا رخنه کرد و میتوان آن را در جیب هر فردی با هر حرفه ای و هر مکانی دید. این گوشی داراری صفحه نمایش اچ دی است که نمایانگر پیشرفت روز افزون گوشی های موبایل است. دارای آندروید ۴ ، بستنی نانی خوش مزه بوده و دوربین تیز و هوشیار ۸ مگا پیکسی دارد. با این اوصاف با قیمت قابل قبول ، گالکسی اس ۳ بهترین محصول سال ۲۰۱۲ است.

 

BankiPhone5 610x426 بهترین محصولات الکترونیکی سال 2012

 

  • 2. ای فون ۵ ، مورد انتظارترین محصول سال

شایعات زیادی که پیرامون عرضه ای فون ۵ بود ، برای راضی نگه داشتن مردم کمک بسیار کرد. بلاخره ای فون ۵ در ماه سپتامبر رونمایی شد که تقریبا بعد از ۶ از رونمایی ای فون اصلی طول کشید ، و این گوشی ای است که ما منتظر آن بودیم. ای فون ۵ دارای مکانیابی جغرافیایی  turn-by-turn است. این گوشی توازن وزنی عالی و ظاهر قدبلند زیبا دارد. ای فون ۵ دارای ۴G LTE است.

 

Nexus732GB 610x426 بهترین محصولات الکترونیکی سال 2012

 

3. گوگل نکسوز ۷ ، برترین تبلت کوچک 

البته که گوگل نکسوز ۷ تنهای تبلت هفت اینچ ای در بازار نیست ، گوگل با نکسوز ۷ وارد جنگ تبلت ها شد و از رقبای خود پیش گرفت. بر روی این تبلت سیسنم عامل اندروید ۴٫۲ قرار دارد ، بسیار انعطاف پذیر است و دارای صفجه نمایش با رزلوشن ۱۲۸۰x800 بوده و با قیمت ۱۹۹ دلار آن را بهترین تبلت هفت اینچی تبدیل میکند.

 

ipadminireasonnottobuy 610x426 بهترین محصولات الکترونیکی سال 2012

 

  • 4. ایپد مینی ، تبلتی که دیر آمد

تبلت ای پد مینی انقدر دیر به مسابقه ی تبلت ها آمد که مسابقه تمام شد بود! با توجه به اندازه ی رزلوشن پایین تر و قیمت بالاتر رسیدن به پایی نکسوز ۷ ، کیندل اچ دی و Nook HD برای این تبلت سخت بود. با وجود این همه چالش بر سر راه این تبلت ، با ویژگی های مانند مقدری صفحه نمایش عریض تر نسبت به مقدار عادی ، وزن فوق العاده پایینش و سازگاری بی عیب و نقص این تبلت توانست مدال برنز را نسیب خود بکند.

 

Motorola Droid Razr Maxx HD 35436500 02 610x436 بهترین محصولات الکترونیکی سال 2012

 

 

  • 5. میترولا Droid Razr Maxx ، بنچمارک جدید باتری

با این همه اسمارت فون قابل دست رس، چرا CNET محصولی که در اواخر ژانویه وارد بازار شد را در لیست ۵ تایی خود قرار دهد؟ Droid Razr Maxx با باتری قوی خود توانست همه ی رقبای خود را پشت سر بگذراند. Droid Razr Maxx با ۴G LTE و صفحه نمایش واضح تواسنت ما را مشتاق نگه دارد. Droid Razr Maxx در پاییز امسال آپدیدت اندروید ۴ خود را دریافت کرد و خواهر این گوشی یعنی Droid Razr Maxx HD بهترین پیشنهاد ما در بازار گوشی ها است.

منبع : خبر آی تی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد