فناوری اطلاعات نیوز آی تی (newsit)

هر چه از یک وبلاگ در مورد فناوری اطلاعات و IT می خواهید در این وبلاگ مشاهده خواهید کرد.

فناوری اطلاعات نیوز آی تی (newsit)

هر چه از یک وبلاگ در مورد فناوری اطلاعات و IT می خواهید در این وبلاگ مشاهده خواهید کرد.

معرفی یک لپ تاپ قدرتمند اما به صرفه:Dell Inspiron 17R

dell inspiron 17r s keyboard معرفی یک لپ تاپ قدرتمند اما به صرفه:Dell Inspiron 17R

یکی از اشتباهاتی که معمولا موقع خریدن لپ تاپ پیش می آید این است که یا لپ تاپ های گران قیمت و قوی را مدنظر قرار میدهیم یا اینکه لپ تاپ های ارزان و کم توان و معمولا بخش عظیمی از لپ تاپ ها که بین این دو گروه وجود دارند را نادیده میگیریم.در حالی که خیلی مواقع این لپ تاپ های متوسط و میان قیمت نیاز ما را بر طرف میکنند و نیازی نیست که پول زیادی بابت لپ تاپی پرداخت شود که خیلی از ویژگی هایش هرگز به کارمان نمی آید.

dell inspiron 17r et معرفی یک لپ تاپ قدرتمند اما به صرفه:Dell Inspiron 17R

خیلی از وقتها نیاز است که یک لپ تاپ متوسط و یا ضعیف تهیه کنیم که بعضی از ویژگی هایش انحصاری و برجسته باشند.یکی از این لپ تاپ ها،مدل جدید شرکت دل یعنی Inspiron 17R است.

لپ تاپهای ۱۷ اینچی معمولا قیمت بالایی دارند اما این لپ تاپ اینطور نیست و شما با پولی که برای این لپ تاپ پرداخت میکنید، علاوه بر اینکه یک لپ تاپ ۱۷ اینچی به دست می آورید، لپ تاپ تان قدرتمند و همچنین زیبا خواهد بود.این لپ تاپ به پردازنده چهار هسته ای Ivy Bridge  مدل Core i7-3632QM مجهز شده که در فرکانس ۲٫۲ گیگاهرتز عمل میکند.(البته با قابلیت Turbo Boost فرکانس آن به ۳٫۲ گیگاهرتز نیز میرسد).

اگر به یک کارت گرافیک قدرتمند نیاز دارید، به شما نوید یک گرافیک قدرتمند را میدهیم:Nvidia GeForce 630M با دو گیگابایت حافظه اختصاصی.حافظه رم این لپ تاپ ۸ گیگابایت است و همچنین حجم هارددیسک لپ تاپ نیز ۱ ترابایت است.کیفیت صفحه نمایش ۱۷٫۳ اینچی این لپ تاپ ۱۶۰۰ در ۹۰۰ است.

dell inspiron 17r colors et معرفی یک لپ تاپ قدرتمند اما به صرفه:Dell Inspiron 17R

خب احتمالا شما هم تا همین جا قبول دارید که قطعات این لپ تاپ قدرتمندند.علاوه بر آنهایی که در پاراگراف قبلی گفتیم خیلی از ویژگی های استاندارد نیز در این لپ تاپ حضور دارند.از جمله:چهار پورت یو اس بی ۳،HDMI،وای فای bgn، بلوتوث و شکافهای کارتهای حافظه.همچنین سیستم عامل این لپ تاپ ویندوز هشت است.

علاوه بر اینها، دل خواسته بیش از اینها مشتری هایش را سورپرایز کند.در همین راستا،آنتی ویروس مکافی پانزده ماهه نیز همراه این لپ تاپ به طور رایگان به مشتری داده میشود.با همه این مشخصات، این لپ تاپ ارزانترین لپ تاپ سری Core I7  است که تاکنون تولید شده است!قیمت آن در بازارهای جهانی صرفا ۷۴۹ دلار است!با  پرداخت ۵۰ دلار بیشتر میتوانید یک درایو بلوری نیز داشته باشید.

منبع : خبر آی تی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد