فناوری اطلاعات نیوز آی تی (newsit)

هر چه از یک وبلاگ در مورد فناوری اطلاعات و IT می خواهید در این وبلاگ مشاهده خواهید کرد.

فناوری اطلاعات نیوز آی تی (newsit)

هر چه از یک وبلاگ در مورد فناوری اطلاعات و IT می خواهید در این وبلاگ مشاهده خواهید کرد.

Lumia 620:یک گوشی ویندوزی ارزان از نوکیا

 نوکیا یک عضو جدید به خانواده گوشی های هوشمند  Lumia افزوده است.Lumia 620 آخرین نسخه سیستم عامل مایکروسافت را در خود دارد و نوکیا امید دارد که به واسطه طراحی جوانانه و چیپ S4 و همچنین قیمت پائین، بتوانند مشتری ها را جذب کند.

gsmarena 001 Lumia 620:یک گوشی ویندوزی ارزان از نوکیا


این گوشی، صفحه نمایش ۳٫۸  اینچی با رزولوشن WVGA دارد و پردازنده یک گیگاهرتزیِ آن دو هسته ای است.پردازنده گرافیکی Adreno 305 و ۵۱۲ مگابایت حافظه رم، از دیگر مشخصات این کوش هستند.حافظه داخلی آن نیز ۸ گیگابایت است که از طریق شکاف microSD قابل افزایش است.

دوربین اصلی این گوشی پنج مگاپیکسلی است که یک فلاش ال ای دی، انرا همراهی میکند.علاوه بر این، دوربین جلوییِ گوشی نیز VGA  است که برای تماسهای ویدئویی استفاده میشود.دوربین اصلی توانایی ضبط تصاویر با کیفیت ۷۲۰P در ۳۰ فریم را دارد. 
gsmarena 005 Lumia 620:یک گوشی ویندوزی ارزان از نوکیا

از ویژگی های خوبِ این گوشی این است که برنامه های منحصر بفرد نوکیا در آن حضور دارند.برنامه هایی چون Nokia Drive که راهنمای صوتی است برای مسیر یابی است و میتوان آنرا در حالت Offline  نیز مورد استفاده قرار داد.به نظر میرسد که این گوشی قرار است رقیب جدی گوشی HTC Windows Phone 8S باشد که از لحاظ سخت افزاری بسیار شبیه به هم هستند.

امکانات ارتباطیِ این گوشی نیز در سطح مطلوب و قابل قبولی قرار دارد.امکاناتی از قبیل WiFi abgn،جی پی اس،۲g و ۳g بهمراه HSDPA.البته خبری از LTE نیست که چندان هم از یک گوشی متوسط انتظار نمیرود چنین چیزی داشته باشد.


منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد