فناوری اطلاعات نیوز آی تی (newsit)

هر چه از یک وبلاگ در مورد فناوری اطلاعات و IT می خواهید در این وبلاگ مشاهده خواهید کرد.

فناوری اطلاعات نیوز آی تی (newsit)

هر چه از یک وبلاگ در مورد فناوری اطلاعات و IT می خواهید در این وبلاگ مشاهده خواهید کرد.

GTA5، اخبار و شایعات

xl Rockstar GTAV 2 600x337 GTA5، اخبار و شایعات

در روز های گذشته، تیزر ها و تبلیغات جدیدی از نسخه پنج بازی پرطرفدار Grand Thief Auto یا همان GTA5 ارائه شده ولی به گفته هاریکن سندی در سایت Rockstar Game که سازنده سری بازی های Grand Thief Auto می باشد، تیم طراحان این بازی، مشغول به کار و ساختن تریلر دوم این بازی است. که با اینکه مشکلاتی بر سر این راه وجود دارد، ولی تیم طراحان به زودی تریلر جدیدی با جزئیات بیشتر برای هواداران ارائه خواهند کرد.


Rockstar اخیرا اقدام به منتشر کردن عکس های جدید از محیط این بازی جذاب کرده است که در زیر می توانید برخی از آنها را در ادامه ملاحظه کنید.

xl GTA 5 624 1 600x337 GTA5، اخبار و شایعات

بر اساس شایعات جدید، زمان دقیق انشار این بازی در نمایشگاه Gamescom Trade Fair که قرار است در آلمان برگذار شود، اعلام خواهد شد. این شایعات با پخش تصاویری از این بازی که در تیزری مربوط به نمایشگاه  Gamescom گنجاده شده بود، به اوج خود رسید.

xl GTA 5 624 3 600x337 GTA5، اخبار و شایعات

چندی پیش، تیم طراحان Rockstar اعلام کرده بودند که در حال حاضر، به سختی مشغول کار بر روی بازی هستند و از روند ساخت بازی تا این لحظه خیلی هیجان زده اند.

نکته جالب دیگری نیز توجه تمام طرفداران این بازی رو به خود جلب کرده، درز یک خبر از قول یکی از کارکنان Rockstar است. خبر این که گفته شده در نقشه های این بازی، محله های Los Santos و Vienwood وجود دارند. علاقه مندان و طرفداران این بازی، این دو محله را از نسخه  GTA San Andrias به یاد دارند.

 یکی از جالب ترین شایعاتی که در مورد این بازی بر سر زبان هاست، ایفا شدن نقش اصلی توسط Ned Luke است. Ned Luke بازیگر هالیودی است که بیشتر در سریال های تلویزیونی ایفای نقش می کند. از سریال هایی که او بازی کرده می توان به سریال های پرطرفدار All my children و Law & Order اشاره کرد.

Ned luke1 600x337 GTA5، اخبار و شایعات

و جالب ترین شایعه ای که از این بازی مطرح است، بازگشت و حضور دوباره CJ در این قسمت است. همان طور که می دانید، CJ یا Carl Johnson شخصیت اصلی GTA San Andrias بود. در مورد این خبر، هنوز جزئیات بیشتری ارائه نشده است.

GTAV Trail12 624 600x337 GTA5، اخبار و شایعات

نظر شما در رابطه با  GTA5 چیست؟ به نظر شما این نسخه می تواند موفقیت GTA San Andrias را تکرار کند؟


منبع  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد