فناوری اطلاعات نیوز آی تی (newsit)

هر چه از یک وبلاگ در مورد فناوری اطلاعات و IT می خواهید در این وبلاگ مشاهده خواهید کرد.

فناوری اطلاعات نیوز آی تی (newsit)

هر چه از یک وبلاگ در مورد فناوری اطلاعات و IT می خواهید در این وبلاگ مشاهده خواهید کرد.

دنیایی از امکانات در یک ساعت!

xlarge 600x337 دنیایی از امکانات در یک ساعت!

سلامتی و تندرستی، همیشه گوشه ای از ذهن ما را به خود اختصاص داده است. در این راستا تکنولوژی به ما کمک های بسیاری کرده است. مانند کمک به ساخت و بهبود تمامی تجهیزات پزشکی و ورزشی. در این میان ساعتی مچی و هوشمند و چند کاره طراحی شد که شاید کوچک ترین کاری که انجام می دهد، نمایش دادن زمان باشد!

Basis، نام ساعت جدید هوشمندی است که تمام تحرکات شما در طول شبانه روز را تحت کنترل دارد و آنها را ثبت می کند. این ساعت در ژانویه ۱۰۱۲ طراحی شده و هم اکنون آماده فروش در بازار است. کار اصلی این ساعت مانند مدل های مشابهی که از دیگر کمپانی های مطرح مانند Jawbone, LarkLife و Nike ارائه شده اند، محاسبه و ثبت تعداد قدم های برداشته شده شما در طول یک شبانه روز است. ولی همچینین دارای قابلیت های خاص و منحصر به فردی است که آن را از رقیبانش یک سر و گردن بالاتر نگه داشته است.

health monitoring دنیایی از امکانات در یک ساعت!

Basis با استفاده از سنسور های مختلف تعبیه شده در پشت و بند های آن، وضعیت بدن شما رو شناسایی کرده و رفتار شما را ثبت می کند. و در دوره های درخواستی توسط صاحبش به وی گزارش کاملی از نحوه رفتاری فیزیکی اش به او می دهد. برای مثال صاحب Basis می تواند دقیقا پی ببرد که در یک ماه گذشته، روزی چند ساعت راه رفته، دویده و یا خوابیده است. Basis هم چنین می تواند مقدار کالری مصرف شده توسط صاحبش را به او گزارش کند. این نکته برای ورزشکاران و یا اشخاصی که در رژیم های غذایی هستند بسیار حائز اهمیت است.

BasisWatch1 300x297 دنیایی از امکانات در یک ساعت!

از قابیلیت های دیگر می توان به هماهنگ بودن با دیگر دستگاه ها اشاره کرد. برای مثال وصل کردن Basis به رایانه شخصی از طریق کابل یو ای بی ، فوق العاده راحت است. هم چنین Basis می تواند به کمک چیپ بولوتوث تعبیه شده در خود، به تلفن همراه هوشمند شما یا تبلت شما وصل شده و اطلاعات را به آنها انتقال دهد.

این ها فقط گوشه ای از امکانات فوق العاده زیاد Basis بودند. این ساعت هوشمند و کاربردی، هم اکنون ۱۹۹ دلار قیمت گذاری شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد