فناوری اطلاعات نیوز آی تی (newsit)

هر چه از یک وبلاگ در مورد فناوری اطلاعات و IT می خواهید در این وبلاگ مشاهده خواهید کرد.

فناوری اطلاعات نیوز آی تی (newsit)

هر چه از یک وبلاگ در مورد فناوری اطلاعات و IT می خواهید در این وبلاگ مشاهده خواهید کرد.

iTunes 11 منتشر شد

15inch mbp wret itunes print 4 3 r560 iTunes 11 منتشر شد

اگر کاربر آیتونز هستید، چه به آن علاقه مند باشید چه نباشید، قبول دارید که دیگر وقت آن رسیده بود تا اپل نسخه جدید این نرم افزار را ارائه کند.

کار مدل سازی جدید آیتیونز، دیروز نهم آذر ماه به اتمام رسید و همان طور که وعده داده شده بود، آیتونز ۱۱ ظاهری ساده ترو مدرن تر دارد که باعث می شود از آن ساده تر جهت جستجو و گشت و گذار در اینترنت و اپ استور و ایجاد و ویرایش لیست پخش استفاده کنیم.

ویژگی های جدید آیتیونز بیشتر به سمت سرویس آنلاین iCloud نزدیک  شده است. با فرض اینکه شما دارای یک اتصال به اینترنت باشید، شما می توانید هر یک از موسیقی، فیلم و برنامه های تلویزیونی مورد علاقه تان را به iCloud انتقال داده و از آنجا استفاده کنید. با این کار لزومی ندارید حجم حافظه دستگاه خود را پر نگه دارید.

در طراحی جدید آیتیونز که اپل آن را طراحی لبه – به – لبه معرفی کرده، نوار های پیمایش کناری حذف شده است که به زیبایی طراحی ظاهر آیتیونز کمک چشمگیری کرده است. قابلیت استفاده از ظاهر قدیمی آیتیونز نیز برای کاربرانی که ظاهر نسخه های قبلی را بیشتر می پسندیدند، از طریق فعال کردن در تنظیمات در نظر گرفته شده است.

آیتیونز جدید، تماما در جهت راحتی کارکرد کاربران و ارتقا امنیت آنها قدم برداشته است.  چه در جهت بالا بردن کیفیت ظاهری و طراحی گرفیکی و چه از نظر هسته نرم افزاری. برای ارتقای آیتیونز هایتان حاضرید؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد