فناوری اطلاعات نیوز آی تی (newsit)

هر چه از یک وبلاگ در مورد فناوری اطلاعات و IT می خواهید در این وبلاگ مشاهده خواهید کرد.

فناوری اطلاعات نیوز آی تی (newsit)

هر چه از یک وبلاگ در مورد فناوری اطلاعات و IT می خواهید در این وبلاگ مشاهده خواهید کرد.

فایر فاکس ۱۷ آماده استفاده است

فایر فاکس ۱۷ آماده استفاده است

بالاخره با کمی تغییرات و امنیت بیشتر نسخه پایدار فارفاکس ۱۷ به صورت رسمی برای دریافت و نصب در سایت موزیلا قرار داده شد .

با توجه به خطر هایی که با به روز نکردن مرورگرها وجود دارد ، پیشنهاد میکنیم اگر در حال حاضر از فایر فاکس استفاده می کنید ، نسبت به به روز رسانی آن اقدام کنید .

s a lansat mozilla firefox 17 descarca aici binecunoscutul browser 66371 Custom فایر فاکس 17 آماده استفاده است

این مرورگر که آخرین نسخه آن یعنی نسخه ۱۶ خود را در اواسط ماه قبل معرفی کرده بود ، اینبار قصد دارد با نسخه ۱۷ و با استفاده از نگارش ESR ، به روز رسانی هر سال یک بار را پایه ریزی کند .

در نسخه ی ۱۷ این مرورگر ، با استفاده از قابلیت جدید SocialAPI  شما قادر خواهید بود ، در هر صفحه و یا سایتی که گردش می کنید به شبکه ی اجتماعی خود دسترسی سریع داشته باشید . در حال حاضر فقط فیس بوک به عنوان شبکه اجتماعی پشتیبانی میشود ولی انتظار می رود به زودی شبکه هایی مانند توییتر و پینترست نیز پشتیبانی شود . شما برای استفاده از این مزییت فایر فاکس ۱۷ باید ابتدا این افزونه را در شبکه اجتماعی خود فعال کنید .

یکی دیگر از نو آوری های فایر فاکس ۱۷ ، لسیت سیاه ÷کلیک کن تا کار کند÷ میباشد . این قابلیت افزونه های مشکل دار و یا کند نصب شده روی مرورگر را در لیست سیاه خود قرار میدهد تا از سرعت استفادی شما از مرورگر کاسته نشود . در صورتی که نیاز به استفاده از این افزونه ها دارید باید برای فعال کردن موقتی ، روی آن کلیک کنید .

همچنین لیست HSTS HOST به شما این امکان را میدهد که به راحتی امنیت صفحه های پروتکل امن را کنترل کنید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد