فناوری اطلاعات نیوز آی تی (newsit)

هر چه از یک وبلاگ در مورد فناوری اطلاعات و IT می خواهید در این وبلاگ مشاهده خواهید کرد.

فناوری اطلاعات نیوز آی تی (newsit)

هر چه از یک وبلاگ در مورد فناوری اطلاعات و IT می خواهید در این وبلاگ مشاهده خواهید کرد.

معرفی ده تبلت برتر اندرویدی

اگرچه در ابتدا تبلت های اندرویدی قدری ناامیدکننده بودند اما توسعه و پیشرفت اندروید توسط گوگل، اکنون شاهد تبلتهای اندروید باکیفیت هستیم.و این در نهایت برای ما خوب است چونکه این تبلتها رقیبی برای تبلتهای اپل خواهند بود.یکی از مزایای تبلتهای اندرویدی این است که در اندازه ها و شکلهای گوناگون عرضه میشوند.

اما مشکل اساسی آنها این است:نسخه های زیاد اندروید.در آخرین کنفرانس توسعه دهندگان گوگل، این شرکت از اندروید ۴٫۱ رونمایی کرد که با خود پیشرفتهایی ارزشمند دارد.این بهترین نسخه اندروید است اما صرفا با تبلت گوگل نکسوز هفت ارائه میشود.البته باید گفت که نکسوز هفت بهترین تبلت سایز کوچک است.سخت افزار قدرتمند، کارآیی بالا و قیمت حقیقتا به صرفه(۲۰۰ دلار) دلایل این قضاوت هستند.اما این اندروید روی تبلتهای اندرویدی دیگر قابل نصب نیست و نمیتوان تبلتهایی که اندروید ۴٫۰ را در خود دارند به اندروید ۴٫۱ ارتقا داد.

با این حال حتی اگر آخرین نسخه اندروید را نداشته باشید، باید بدانید که اندروید از بهترین سیستم عاملهای دستگاههای هوشمند است.در اجرای چند برنامه به طور همزمان،انروید حقیقتا سرآمد دیگر سیستم عامل هاست.همچنین حضور سرویس های گوگل،از قبیل جی میل،گوگل چت و گوگل مپ درون این سیستم عامل یک مزیت عمده است.البته هنوز آنقدر که برای آیپد برنامه تولید شده ، برای اندروید تولید نشده است.اگرچه به نظر میرسد که این روند در حال تغییر است.

در ادامه ده تا از بهترین تبلتهای اندرویدی جهان را معرفی میکنیم.اگر میخواهید یک تبلت اندرویدی بخرید  نگاهی به این لیست داشته باشید.

294295 google nexus 7 معرفی ده تبلت برتر اندرویدی

۱-Google Nexus 7

این تبلت حقیقتا عالی است.تبلتی را تصور کنید که با صفحه نمایش ۷ اینچی اش امکاناتی عالی دارد و در عین حال قیمت آن بسیار عالی است.قیمت نسخه ۸ گیگابایتی آن ۱۹۹ دلار است و نسخه ۱۶ گیگاباتی آن در حدود ۲۴۹ دلار است.این تبلت با همکاری گوگل و ایسوز تولید شده است.

301479 samsung galaxy note 10 1 معرفی ده تبلت برتر اندرویدی

۲-Samsung Galaxy Note 10.1

این محصول، اولین تبلت ده اینچی اندرویدی بود که قابلیت هایی داشت که آیپد نداشت.این تبلت توانست به رقیبی جدی برای آیپد تبدیل شود.البته این تبلت به همراه گالکسی اس سه باعث شد که اپل علیه سامسونگ به دادگاه ها شکایت کند و در نهایت هم در تعدادی از دادگاه ها پیروز شود

301480 amazon kindle fire hd معرفی ده تبلت برتر اندرویدی

۳-Amazon Kindle Fire HD

یکی از برتری های این تبلت نسیت به رقبایش صفحه نمایش آن است.صفحه نمایش این تبلت کیفیت و شفافیت فوق العاده ای دارد.همچنین با این تبلت، تمام سرویس های خاص آمازون در اختیار شما است.با این حال با ۲۰۰ دلار، این تبلت سریع ترین و منعطف ترین نیست.

278137 asus eee pad transformer prime tf201 معرفی ده تبلت برتر اندرویدی

۴-Asus Eee Pad Transformer TF201

پردازنده ی چهارهسته ای پرقدرت Nvidia Tegra 3، تبلت Asus Eee Pad Transformer را تبدیل به بهترین تبلت اندرویدی ۱۰ اینچی میکند.این تبلت از معدود محصولاتی ست که قابل بروزرسانی به اندروید Ice Cream Sandwich است.با این حال این سیستم عامل همچنان در زمینه تنوع نرم افزارها از آیپد عقب است.

288588 asus transformer pad tf300 معرفی ده تبلت برتر اندرویدی

۵-Asus Transformer Pad TF300

مثل تبلت قبلی، این تبلت نیز به واسطه پردازنده پرسرعت ، اندروید Ice Cream Sandwich ، داک صفحه کلید که آنرا به یک کامپیوتر تبدیل میکند و در نهایت قیمت پایین، یکی از برترین تبلت های ده اینچی است.

294294 asus transformer pad tf700 معرفی ده تبلت برتر اندرویدی

۶-Asus Transformer Pad TF700

Asus Transformer Pad TF700 از بهترین تبلتها با صفحه نمابیش بزرگ است که برای خریدن به صرفه است.صفحه نمایش شفاف ، درخشان و با وضوح بالای به همراه پردازنده چهار هسته ای پرقدرت این تبلت را از بسیاری از رقبایش موفق تر ساخته است.با این حال این تبلت هم از کمبود لرنامه هار رنج میبرد.

287037 samsung galaxy tab 2 7 0 معرفی ده تبلت برتر اندرویدی

۷-Samsung Galaxy Tab 2

تبلت Samsung Galaxy Tab 2 (7.0) شاید از لحاظ سخت افزاری چندان قابل توجه نباشد، اما صفحه نمایش کوچک و درخشان به همراه توانایی های آخرین سیستم عامل موبایل گوگل و در نهایت قیمت مناسب، این تبلت را از رقبایش برتر میکند.
301517 samsung galaxy tab 2 7 0 verizon wireless معرفی ده تبلت برتر اندرویدی

۸- Samsung Galaxy Tab 2 (7.0) (Verizon Wireless)

این تبلت همان تبلت قبلی است که از ارتباطات پرسرعت شبکه های ۴G LTE  بهره میبرد.

294296 acer iconia tab a700 معرفی ده تبلت برتر اندرویدی

۹-Acer Iconia Tab A700

 تبلت Acer Iconia Tab A700 یک محصول اندرویدی متوسط است که کیفیت صفحه نمایش آن متوسط رو به بالاست، با اینحال از دیگر صفحه نمایش ها عقب میماند.
302025 amazon kindle fire 2012 معرفی ده تبلت برتر اندرویدی
۱۰-Amazon Kindle Fire

 آخرین تبلتی که در این لیست قرار میگیرد، Kindle Fire  است که به سبب قیمت پائین اش توجه بسیاری از خریداران را به سوی خود جلب میکند.

در این مقاله، ده عدد از محبوبترین و بهترین تبلتهای اندرویدی جهان را معرفی کردیم.اما این تبلت ها هنوز برای رقابت با آیپد ها قدری ضعیف هستند.پیشرفتهای زیاد تاکنون در این زمینه به وجود آمده اند با این حال هنوز مسیر درازی باقیست تا رسیدن به جایی که بتوان تبلتهای اندرویدی را با آیپدها مقایسه کرد.البته نباید تجربه زیاد اپل را در تولید سیستم عامل فراموش کرد.در حالی که چند سالی بیش نیست که گوگل دست به تولید اندروید زده است، اپل چند دهه است که سیستم عامل تولید میکند.از طرفی وسعت و تنوع عظیم برنامه های اپل بی نظیر است.اما در این زمینه اندروید در حال نزدیک شدن به رقیب خود است.

منبع : خبر آی تی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد